Ga naar inhoud
  • 0

Distributie AVF


JoMe

Vraag

De Passat is binnenkort aan nieuwe distributie toe. Nu vroeg ik mij af of de AVF een hydraulische spanningsdemper heeft en zo ja of deze bij iedere wissel ook vervangen moet worden.

 

En als dan toch het front in servicestand staat, zijn er dan nog andere slijtage gevoelige onderdelen, naast de waterpomp, waar ik aan zou kunnen denken om te vervangen?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

CT1028K3 CONTITECH Distributieriem kit

 

Breedte 30mm; 120 tands; Belangrijk: Zie technische informatie in bijlage

Mot.AVF; Mot.AWX; Aggr.: Nokkenas; Aggr.: Waterpomp; Ch.3B-3-000 001->; Modeljaar 2003->

 

 

 

 

CT1028K2 CONTITECH Distributieriem kit

 

Breedte 30mm; 120 tands; Met spandemper en spanrol; Belangrijk: Zie technische informatie in bijlage

Mot.AVF; Mot.AWX; Aggr.: Nokkenas; Aggr.: Waterpomp; ->Ch.3B-2-500 000; ->Modeljaar 2002

 

 

 

CT1028K4 CONTITECH Distributieriem kit

 

Breedte 30mm; 120 tands; Excl.spandemper. spanrol; Optie; Belangrijk: Zie technische informatie in bijlage

Mot.AVF; Mot.AWX; Aggr.: Nokkenas; Aggr.: Waterpomp; ->Ch.3B-2-500 000; ->Modeljaar 2002

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb een AVF uit 2003 en die heeft gewoon zo'n mechanische spanner. Die zat ook gewoon in de distributie-set. Ik heb die hydraulische wel eens gezien, maar bij mij zat hij er dus niet op. Wel handig is misschien, om te zorgen dat je de inbusbouten van de kruk-as poelie hebt liggen. Daar kun je wat moeilijker bij en je draait ze vrij gemakkelijk dol in de kop. En voor die paar cent wat die bouten kosten.

Maar misschien heb je je riem er al op liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden