Ga naar inhoud
  • 0

Motor op storing


Van Wally

Vraag

Hallo

 

Daar ben ik weer met mijn probleem passat......

 

Auto valt in storing bij het rijden op de snelweg ABS lampje brandt en lampje met driehoek met een uitroepteken erin en een cirkel om het driehoek getekend als een pijl rechtsom.

 

ANWB erbij gehaald computer erop aan gesloten komt er een storing regelklep inspuit unit en nog iets. Motor heeft geen vermogen en haalt 30/40 km/uur. ANWB zegt lijkt alsof de auto denkt dat ie oprijd.

 

Ik rij voorzichtig naar mijn garage en daar zeggen ze dat de motor geen genoeg brandstof krijgt. En dat het aan de brandstofpomp ligt , die ik vorig jaar heb vervangen.

 

Heeft iemand een idee wat het kan zijn of iemand die mij kan helpen. Ik heb nl geen vertrouwen in de garage en de ANWB......

 

Thx

 

Gr. Walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het gaat hier om een 2.5TDI, als het goed is... het is handig om te vermelden welke motor (en motorcode eventueel) je hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Even met vagcom uitlezen.. kijk ook even de linker intercooler-slang na op scheuren.

 

Ja zal ik doen althans laten doen m,orgiën wordt de auto naar vissers dieseltechniek in den Bosch gebracht en daar zetten ze de auto op de Comp. Zal ook doorgeven over de intercoolerslang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Brandstofpomp(electronica) van de V6 TDI gaat wel vaker stuk maar dan is het ook echt over en uit.. pomp is dan ook niet meer uit te lezen.

Probleem is hetzelfde als met de defect gaande ABS modules.. de gouddraadjes breken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden