Ga naar inhoud

PDC "spoiler" in kleur gespoten


Reggydub76

Aanbevolen berichten

Wie heeft er een foto van een PDC spoiler in kleur?

Ik ben misschien van plan om er een PDC spoiler onder te zetten.

Uiteraard onder een 3BG achterbumper. Maar wie heeft er een foto van zoeen spoiler wanneer die in kleur meegespoten is. Dit heb ik namelijk nog niet gezien. Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kun je hem inkorten en met kunststoflassen weer in elkaar breien, hij moet toch gespoten worden dan. weet niet of dit mogelijk is maar misschien een idee voor hobbyer onder ons. Of de achter bumper pakken van een SuperB daar zitten de pdc's in de bumper gemonteerd.

 

Grtz. Den

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij teveel werk. Daarbij heb ik de PDC al in de achterbumper zitten en zijn ze in kleur meegspoten. Het is dus niet zinvol om nu achteraf nog eens met een PDC spoiler aan het knutselen te slaan omdat ik dan ook een andere (lees nieuwe) achterbumper moet aanschaffen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb laatst ergens een PDC gezien die werkt met twee draaden.

Deze set in universeel en kanje aan de binnenkant van de bumper met kit (ruiten kit of zo) monteren.

Verschil in electrische veldwerking tussen de beide draden zorgt voor de detectie van objecten.

 

OK het is niet origineel, maar je ziet het niet aan de buitenkant en je hebt wel PDC....

 

 

Even zoeken naar het werk van het systeem

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden