Ga naar inhoud
  • 0

RCD500 speelt geen MP3 CD


San_TFSI

Vraag

Mijn RCD 500 systeem speelt geen zelfgebrande CD-Rom (CD-R) af met Mp3's.. en ik snap niet hoe het komt.

Er staat duidelijk mp3 op het apparaat, dat mag dus het punt niet zijn.

 

Cd heb ik gebrand met de gewone windows brand functionaliteit in Vista, er staan alleen bestanden met .mp3 extensie op en verder niks. het is dus een CD-R van 700mb/80min.

 

Iemand een idee waarom ie deze weigert af te spelen?

Na het laden geeft hij in het display "ERROR" en werpt hem dan weer uit.

 

ik heb geen .mp3 cd's van iemand anders ter referentie of zo..

 

Alvast dank...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Branden vanuit Windows, en dan nog wel Vista komt niet zo veel (meer) voor. Je moet de disc wel finalizen voordat die in een andere apparaat zal werken. Anders gaat windows er van uit dat je er nog bestanden aan wil toevoegen, en sluit de disc daarom niet af. Gevolg is dat de disc niet in een ander apparaat zal afspelen.

Na het afsluiten (finalizen) zal de disc wel in andere apparaten werken.

 

Neem anders iets als http://www.imgburn.com/ uitstekende software, en kan je lekker alles mee branden. Ziet er gelikt uit, werk erg eenvoudig en is nog gratis ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi BM'er, de disc is gefinalized, maar de bestanden staan niet in een map, wat Fopperr zegt. Zou dat het zijn dan?

 

tja die windows software, wat zal ik er van zeggen, het werkt super simpel en tot heden probleemloos. Nu werkt er dus iets niet, maar het is de vraag of het aan de SW ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat ze niet in een map staan maakt in principe niet uit, maar toen ik de rns300 had gebruikte ik ook mappen maar puur om de soorten muziek uit elkaar te houden. En ik kreeg ook altijd de id3 tag te zien in het scherm en kon scrollen door de mappen. Maar probeer het eens via iTunes een cd te branden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden