Ga naar inhoud
  • 0

Ruitenwisser motor 3B


bunk

Vraag

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb de boel vanmiddag door laten meten door de garage , zekeringen zijn allemaal ok, relais zou niet stuk gaan bij het voorval krijg ik te horen.

Wissers zaten vastgevroren en ik probeerde de wissers aan te doen en deden niks meer na het verwijderen van het ijs. Sproeier doet het wel.

 

Heb dit voorval al eens eerder gehad toen deed de motor het nog maar alleen in de snelste stand en toen dacht ook aan het relais maar dat bleek later niet het geval.

 

Volgens mijn garage zo het relais ook een spanningsbeveiliging hebben ?

 

Suggesties zijn welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goed gezien Barry klopt idd, toen deed in het alleen in stand 3 toen was de sloper zo aardig om mij de relais te laten testen, ga nu weer naar hem toe en probeer hetzelfde nogmaals, lange leve internet hij heeft 7 motoren op voorraad dus ik kan kiezen......

 

Ik zal laten weten wat er mis was.

 

Grtz..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Beetje mijn eigen schuld dacht dat het wel meeviel met de ijsvorming maar helaas ... Beiden asjes van de armen zaten vastgevroren en die had ik eerst moeten schoonmaken achteraf...... Tijdens het rijden kwam ik er achter dat mijn hendel iets omhoog stond dus de boel is denk ik doorgebrand... Word zaterdag sleutelen dus..

 

Bedankt voor de tip heb nog wat oude hardhouten glaslatjes liggen die nu geen functie meer hebben...

 

Grtz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag een ruitenwissermotor van een passat uit '99 gescoord via marktplaats voor 40,00 tjes

 

Boel gedemonteerd en alleen de ruitewissermotor vervangen, mechaniek heb ik laten ziten want die is in prima staat eerst de nieuwe motor aangesloten en jawel hoor de andere motor was overleden door vastvriezen vorige week.

 

Is wel een rotklus omdat je er slecht bij kan maar na het verwijderen van de computer lukte het aardig in 2 uurtjes tijd.

 

Boel opnieuw afgesteld en wissen maar !

 

Bedankt voor de tips !

 

Grtzzz. Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden