Ga naar inhoud
  • 0

Xenon en led lampen


George007

Vraag

Hallo ik ben op zoek naar de juiste Xenon en Led lampen voor mijn Passat variant 2.0 TDI 140 PK uit 2006.

 

Ik wil de dimlichten vervangen door Xenon lampen 6000K en de stadslichten die op de uiterste hoeken van de auto zitten vervangen door LED lampen ook van 6000K.

 

Ik heb gehoord dat de Pilot pro de besten zijn.

 

Welke fitting moet ik hebben voor de Xenon dimlichten, is dat de H7?

 

En welke fitting voor de stadslichten?

 

Waar kan ik ze het beste laten monteren of is het ook goed zelf te doen?

 

Groetjes George

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Zag dit op ebay iemand ervaring met deze lampen

 

2 Stück H7 21 SMD CANBUS LED Licht Auto Lampe 12V Xenon weiß superhell

link http://www.ebay.de/itm/2-Stuck-H7-21-SMD-CANBUS-LED-Licht-Auto-Lampe-12V-Xenon-weis-superhell-/181039472951?pt=DE_Autoteile&fits=Model%3APassat%7CPlatform%3A3C2&hash=item2a26cb2137#ht_3378wt_1139

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dimlicht is H7.

Stadslicht is W5W/T10

 

 

LED als dimlicht? Je mag al blij zijn als je 5 meter voor je kan zien... LED laat goed zien dat je er bent, maar daar blijft het ook bij. Het verlicht voor geen meter.

 

(Nieuwe Audi's hebben wel LED dimlicht, maar die hebben een speciale technologie bedacht, waardoor die toch meer verlichten dan Xenon)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

idd, ik had geprobeerd met LED achteruitrijlichten... ook met van die kerels met *tig van die smd leds erop. Mooi om te zien, dat wel... Maar in 't donker zag k geen reet in m'n achteruitrijcamera. Nu trug dubbele gloeilampen als achteruitrijlichten, scheelt (letterlijk) dag en nacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zoals jullie in een ander topic hebben kunnen lezen heeft Guyke tot volle tevredenheid mijn Hallo-geen-lamp vervangen door Xenon en de standlichtjes door led's en ik ben daar zeeeeeeer tevreden over bedankt Guyke :thanks: en je ziet me weer voor de andere modificaties :cool2:

 

Groetjes George

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden