Ga naar inhoud

Laat de zomer maar komen


RogerPassat

Aanbevolen berichten

Ok, Ok, Het is geen Passat.

Omdat het mooie weer eraan komt, begint het open rijden toch alweerte kriebelen. Na 5 maanden op stalling gestaan te hebben, moest ie toch ff onderhanden genomen worden.

Ondanks dat er geen druppel Meguiers (ben hier niet kapot van) aan te pas is gekomen, ben ik toch zeer tevereden. Morgen maar meteen uit de schorsing halen en op met de fun.

post-2568-1423822188,9069_thumb.jpg

post-2568-1423822189,0163_thumb.jpg

post-2568-1423822189,0788_thumb.jpg

post-2568-1423822189,1413_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roger wax on wax off is toch in circels???

 

Ziet er wel top uit verder hou hier ook wel van....

Is het een 325???

 

Is ook in cirkels, maar de reiniger/polish doe ik in cirkels en horizontaal. Wax zit er daar nog niet op.

Nee, het is een gechipte 320i met kn-filter en orginele Sebring uitlaat, maar het zuipt net zo hard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

320ers staan erom bekend flink te zuipen, en in verhouding alsnog zo lam als maar wat te zijn. De 325 is wat dat betreft een betere keus. Desalniettemin een erg fijne motor.

 

Ook een erg mooie wagen, met een nette kleur. Mooi gepoetst Roger.

 

Onze Cabrio binnenkort ook maar eens onder handen nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kenny, ik kan niet zeggen dat het een lamme eend is. Ik heb in het verleden een 320 touring gehad en die was inderdaad niet vooruit te branden. Ik vind deze aardig rap, maar hij heeft ook pas 127000km gelopen.

Ik heb hem behandeld met CARTEC-produkten die ik in mijn tijd als autopoetser bij die garage ook gebruikte. Superspul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden