Ga naar inhoud
  • 0

constante slagen/gekraak tijdens rijden aan voorkant


svenergy

Vraag

ik heb de laatste tijd met mijn 3c het probleem als ik ben aan het rijden dat links vanvoor zelfs op een vlakke weg gekraak onder de auto uitkomt. in het begin was het nog niet zo erg maar de laatste dagen begint het ech fel te worde dat het soms zelf boven de muziek uitkomt.

nu heb ik al de rubbers eens nagekeken vanvoor aan de ophanging omdat ik weet dat het daar ooi soms aan ligt maar deze zijn nog nog perfect i orde . heb ze nog eens ingespote met wd40 maar nix dat helpt .

weet nog iemand waar het probleem aan kan liggen want ik begin er stilaan zot door te worde .

ook ff erbij zeggen dat er airride onder de auto ligt dus er zitte geen spiraalveren meer onder .

ook als de auto stilstaat en je veert de auto naar onder hoor je het niet .

trek je de auto aan de wielkast een stukje omhoog dan hoor je hem tikken/kraken.

hoop dat iemand me hierbij verder kan helpen. gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Gekraak/gepiep met drempels zijn de draagarmrubbers Barry, TS heeft er last van op een vlakke weg.

 

Wat dit veroorzaakt zou ik niet weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

idd draagarmrubbers zijnnhet niet . elke rubber was nog soepel en.heb ze nog eens allemaal met wd40 ingespoten , maar niks dat mag baten .

wat me wel is opgevalle deze morge is dat als de auto goed laag ligt tijdens het rijden dat je het bijna niet hoort . terwijl als je hem op normale hoogte zet het gekraak vrijwel constant aanwezig is .

of zou het mss kunne dat mijn schokdemper kapot is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden