Ga naar inhoud
  • 0

verlaging met Eibach Sportline?


blastaway

Vraag

:lol: Beste mede VW rijders,

 

Ik wil de Golf wat verlagen, want dit is geen porum. De auto lijkt wel een alltrack!

Zerker straks met de 19 inchers zal ie te hoog staan. Ik vind de Eibach pro kit met 30 mm erg weinig en zag dat er ook een Sportline verenset van Eibach is.

 

Iemand ervaring met de sportline veren icm de originele dempers?

Mijn auto heeft nu 2000 km gereden en de dempers zijn dus nieuw.

 

 

Groeten en mijn dank is wederom groot!

 

Tack och hälsningar!

 

Sven

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb wel ervaring met een complete set van Eibach Pro, dus veren en sportdempers. Ik had deze onder mijn Golf IV GTi. Comfortabel! Alleen verlagingsveren hoe nieuw de standaarddempers ook zijn vind ik toch een mindere combi. Een comfortabele schroefset is dat niks? Rij zelf met AP, ondertussen zo'n 55000km onder de 3C en daarvoor ook zo'n setje onder mijn Golf V GTI. Prijstechnisch ook wel interessant. Voordeel is in ieder geval dat je je Golf voor en achter op gelijke hoogte kan zetten. En het rijdt vele malen strakker :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had de sportline onder mijn auto. Rijdt prima maar verschil met de koni's is wel groot. Comfort is minder, verlaging is minder en het weggedrag is minder. Het enige dat meer is, is de prijs.

 

Sven, ik weet zeker dat jij spijt krijgt van de veren alleen. Ga dan toch voor een goede en aansluitende set...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Sven, ik weet zeker dat jij spijt krijgt van de veren alleen. Ga dan toch voor een goede en aansluitende set...

Ja Sven......

Uiteindelijk bevalt dat niet en ga je toch voor een complete set. :wink:

Ik heb overigens de pro kit (compleet) en vind 'm wel netjes zo.

Oke, lager is mooier, maar hoef echt werkelijk ne-re-gens naar te kijken.

Gewoon knallen over drempels, geen centje pijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden