Ga naar inhoud
  • 0

Kraken gelukkig nu voorbij, maar voor hoe lang?


wiseguy

Vraag

Afgelopen zaterdag zijn de ophangingsrubbers van de voortrein van mijn Passat vervangen en inderdaad, EINDELIJK het gekraak bij drempels voorbij..... Maar nu rijst bij mij de vraag: Hoe lang kan ik genieten van een kraakvrije voortrein?

 

Iemand die me daar wat meer over kan vertellen? Komt het gekraak op een gegeven moment terug? Of blijft het nu allemaal kraakvrij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De nieuwe rubbers zijn van andere kwaliteit dan de 1e montage, je kunt er nu rubbers van wel 3 of 4 fabrikanten onder zetten. Ik heb er nu Delphi rubbers en stuurkogels onder, wat belangrijk is dat de rubbers erin geperst zijn met een beetje rubber of silliconenvet, helpt i.i.g. om het kraken tegen te gaan. Meestal kraken ze het ergst bij temperaturen onder nul, dus als je straks bij -10 gr C niks hoort zijn ze goed gemonteerd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
over welke rubber praten jullie rubbers van de stabilisator stang die rust op de subframe??

 

Gaat over de 2 ingeperste rubbers aan de voorzijde draagarm en de 2 rubber metaallagers aan de achterzijde van de draagarmen.

Stabilisator stang rubbers voorzijde geven eigenlijk geen problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden