Ga naar inhoud
  • 0

bestaande cv uitbreiden met afstandbediening??


johan-dtc

Vraag

mijn vraag is

 

ik heb op mijn passat 3b comfortline cv zitten, maar wil dit graag dmv een afstandbediening

kan ik gewoon een klaspsleutel halen en werkt dit dan, of moet er nog wat ingeleerd of voorbereid worden

heb de search functie al gebruikt, maar kan niet echt antwoordt op mijn vraag vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

je kan iig niet een zomaar een OEM VW klapsleutel kopen, daarvoor moet je een andere comfortmodule hebben.

Heb ik ooit eens een topic voor geschreven aangezien ik dat voor mezelf wel ingebouwd heb.

 

Een nieuwe klapsleutel is wel prijzig met een 160 euro per stuk.. en dan nog even een comfortmodule opsnorren.

 

Ik zou even mijn topic opzoeken van die klapsleutelombouw en desnoods even prijzen opvragen bij Autohaas in Zutphen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb , nadat ik bij mijn Variant '98 voor de slotloze optie ben gegaan , bij garage Wittebrug de aansluiting op/naar de module laten maken + 2 maal afstandsbediening gekocht.

 

Bij mijn type kon dat vrij gemakkelijk . Werkt prima en nooit spijt van gehad.

 

Ik heb nu een kleine handzender die samen met m'n sleutel aan de ring hangt.

 

Was niet erg deur , ik dacht rond de 150-200 Euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

Ik heb laatst mijn comfort module vervangen, omdat de ramen, elektrische spiegels en AB het niet meer werkte.

Tweede hands module via de onderdelen lijn voor maar 50 euries(incl verzendkosten) binnen gekregen.

Deze geplaatst en laten programmeren(inclusief 2 sleutels) bij de VW dealer. Dit koste volgens mij ongeveer 60 euries.

Ja, ik had dus twee sleutel bij de wagen, verder heb ik geen idee wat een nieuwe klapsleutel zou kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden