Ga naar inhoud
  • 0

Middenarmsteun 3BG bekleding overzetten?


gurby

Vraag

Heb hier nu stof in m'n 3BG en bezig leer te plaatsen.

Moet ik de hele armsteun console overbouwen of is alleen het bovenste beklede deel (dat kan opklappen en schuiven) los over te zetten?

Zoja hoor ik graag ook even hoe dat dan moet :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

de klep kun je loshalen...

het achterste plaatje (waar de achterste sigarettenaansteker in zit) aan de onderzijde lostrekken, iets naar beneden schuiven en verwijderen.

je ziet dan het klap scharnier en de bevestigingspunten zitten.

weet even niet meer precies waar de boutjes zitten maar het wijst zich eigenlijk vanzelf.

 

heb ik ook meteen een vraagje

die armsteun, klopt het dat die traploos en redelijk soepel naar voren schuift?

als ik hem naar achteren geschoven heb en ik heb mijn arm erop en ik rem, dan schuift de armsteun naar voren.

kun je deze op de een of andere manier blokkeren? (zonder er een schroef doorheen te jassen :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je kunt alleen het dekje vervangen, heb ik laatst ook gedaan. Nou ja, Blaauwwiekel heeft het gedaan, ik stond erbij en keek ernaar. Hoeft dan niets geschroefd te worden, is klikkerdeklik. Je moet wel even weten hoe het zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat geheimzinnig, wel vertellen dat het dekje/klepje eraf kan zonder schroeven maar niet vertellen hoe :-))

Wil iemand die weet hoe het moet, mij even een pm sturen met telnr erin?

Of het hier duidelijk uitleggen ?

 

Ik heb dat ding hier op tafel staan maar ik krijg het niet los en wil ook niets slopen ...

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je moet eerst dat klepje achterop demonteren, dat ding wat in een W8 chroom is.

En de kunststof plaat met 2 sleuven aan de onderkant lostrekken, is ook geklikt.

Dan is het met beleid aantrekken, als je het nieuwe dekje bij de hand is het makkelijker, je kunt dan zien waar de bevestigingspunten zitten.

Tja, uitleggen valt zo niet mee. :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kom er nog niet uit, heb meer info nodig :-)

 

De achterkant heb ik er compleet af, 2 schroefjes en verder klikken. Met de asbak en sig. aansteker erin dus. Ik zie het hele mechanisme zitten maar daar valt niks aan te schroeven, Duitse degelijkheid.

 

@Upseel, wat bedoel je met 'de kunststof plaat met 2 sleuven aan de onderkant lostrekken'?

Dat is de plaat die omhoog/omlaag klapt en waarop de afdekking naar voren en achter kan schuiven toch?

 

Waar moet je precies trekken en welke richting op, en waarvan moet ie losgetrokken worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet niet of dat wil Sietze, weet niet of Gurby een complete steun liggen heeft of niet.

Anders zit je waarschijnlijk ook nog met kleurverschil, aangezien Gurby's wagen dat antracietige kunststof heeft ipv het zwarte van voor 2004.

 

@Gurby: kunststof plaat is de plaat waar je tegenaan kijkt als je de steun omhoog klapt, zitten 2 sleuven in voor de scharnieren.

 

Sietze weet wat beter hoe het zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja ik was nog even druk, na de armsteun bekleding ook maar even de achterste twee deurpanelen maar vast overgezet.

Na wat telefonische ondersteuning van Sietze was de klus zo geklaard. Nogmaals bedankt, helemaal TOP !!!! :mrgreen::angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden