Ga naar inhoud
  • 0

Navigatie CD defect RNS 300


passatceecee

Vraag

Geachte forumleden,

 

Tijdens het inbrengen van mijn navigatie CD merkte ik dat de CD niet werd gelezen. Eenmaal de CD er uit gehaald te hebben, zag ik een flinke kras op de achterzijde van de CD. Ik vermoed dan ook dat dit de reden is.

 

Wie kan mij een passend advies geven? Moet ik naar de dealer voor een nieuwe CD of kent iemand een handige site met een goedkoper alternatief?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Marktplaats/Ebay (Duitse) staan er vast wel paar, moet je wel effe kijken welke versie je hebt, en of die ook vol zit met krassen, ja of nee.

 

Idd, wat WickedS zegt.. we stellen het erg op prijs als je je ook even voorstelt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Voordelige alternatieven zijn er zat...Ik heb denk ik nog wel een originele cd liggen, maar dan moet ik even diep graven. Als ik 'm heb liggen, mag je 'm voor een symbolisch bedrag hebben. 'T is in ieder geval niet de nieuwste sw, maar dat kan ook niet voor zo weinig geld...:wink:

 

Voor de nieuwste sw weet ik ook nog wel een adresje, stuur me maar even een pm...

 

En stel je idd even voor; we hebben een leuk en open forum; is het natuurlijk net zo leuk om te weten wie er aan de andere kant zit te tikgeiten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden