Ga naar inhoud
  • 0

Menu groot MFA


Teddemans

Vraag

Heb naar volle tevredenheid een nieuwe tacho laten plaatsen door Dreke!Waarvoor nogmaals dank. Nu zou ik wanneer ik de auto start graag direct in het scherm van de audio komen ipv het consumptie menu. Weet iemand of het mogelijk is dit in te stellen en zo ja hoe dit moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hmm, vreemd. Bij mij doet hij dat gewoon, en begint hij met de audio als hij daar op stond wanneer ik de auto het laatst gebrujikt heb en de radio uiteraard aan staat. Even de bovenste knop aan het uiteinde van de ruitenwisserhendel ingedrukt houden, dan je voorkeur selecteren (MFD, Audio, Navigatie) en dan bevestigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hmm, vreemd. Bij mij doet hij dat gewoon, en begint hij met de audio als hij daar op stond wanneer ik de auto het laatst gebrujikt heb en de radio uiteraard aan staat. Even de bovenste knop aan het uiteinde van de ruitenwisserhendel ingedrukt houden, dan je voorkeur selecteren (MFD, Audio, Navigatie) en dan bevestigen.

 

Welke knop van ruitenwisserhendel bedoel je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Normaal blijft die altijd op het menu staan waar je mee gestopt bent... Als je radio dan aan het opstarten is krijg je gewoon "MFD AUDIO" , of je kompas als je in navigatie zat, of telefoon enz... te zien in je MFA, tot alles opgestart is...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden