Ga naar inhoud

Animocheck/Inkoopactie Spiegels met knipperlichten


VisionRoy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Eeeuh misschien een stomme vraag maar wie is eigenlijk sponsor van VWPASSAT.NL???

 

En wie betaald hier de domein naam??

 

Ik neem aan dat deze dingen ook geld kosten en als je donateurs maakt dan verlicht je de pijn van die mensen...toch???

Hoeft niet veel te zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens Roy ik heb gemaild naar die gasten van de spiegels met knippers en ipv € 55.- voor de chrome kappen, rekenen ze € 75.- voor ons ?!?!

 

Ik denk dat dat komt omdat je losse kappen wilt DON,

 

De prijs van 55 euro, is een meerprijs voor als je de spiegels compleet koopt.

Ik heb hem daar niet echt uitgebreid over gevraagd, maar ik gok dat het zo zit.

 

Niettemin vind ik het dan nog steeds een behoorlijk nette prijs, want het zijn geen opplakkers he, het zijn complete kappen, en mooi ook :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

huh maar je krijgt toch standaard kappen bij die spiegels ?

 

Hijz ei toch € 55.- extra ? dus met andere woorden die standaard kappen zitten bij de normale totaalprijs inbegrepen en voor € 55.- extra krijg je er chrome kappen bij ?

 

Of lees ik het nou verkeerd ? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zou ze zelf ook wel willen (ben ik meteen van die kleine rechter spiegel af), maar ik zie het niet zitten om die dingen er zelf op te zetten. Misschien iets voor een workshop? Ben op zich best wel handig (als zeg ik het zelf), maar wat auto`s betreft heb ik twee linker handen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een snelle uitleg en wat heb je nodig.

 

Matriaal:

 

000 979 132 dit is de stekker, eentje heb je er van nodig omdat het een kabel is met twee stekkers

 

3BO868243 Dit zijn de clips van de deurpanel, ze gaan snel kapot dus heb er een paar op voorraad

 

Een paar meter kabel, enkele van 1mm

 

Krimpkous

 

Uitleg:

 

jullie hebben al op de foto van de site gezien hoe het moet. Je kunt op de foto ook zien welke kabel je moet aansluiten, wel even testen met een tester van te vooren.

 

je kunt het beste een speciale clip gebruiken om de kabels te verbinden je kunt ook solderen maar dat is best link, vanwege de vele kabels.

 

Deurpanelen losmaken. Vanaf de zijkanten door de rubbers de kabel doorvoeren. Je moet de stekker van de kabelboom openmaken en dan de stekker erin zetten. zoals de foto

 

Maar let op dat je de stekker op de juiste plaats zet, dat is erg belangrijk omdat je hem niet meer loskrijgt. (alleen met speciaal gereedsschap)

 

Je moet hem plaatsen tegenover de extra draad van de spiegelstekker.

 

Daarna de gele kabel solderen op de doorgevoerde kabel en krimpkous erop.

 

Dan alles weer terug monteren en geen stukjes overhouden.

 

Een kind kan de was doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Antonio,

 

Bedankt voor de heldere uitleg. Inderdaad het lijkt allemaal wel te doen, maar solderen, een tester en krimkousjes en een deel van je auto demonteren zijn voor mij toch wel zaken die ik niet (lees nooit) doe. Ik wil het zelf ook wel doen (graag zelfs), alleen dan wel onder begeleiding van een deskundige (b.v. Antonio), vandaar mijn voorstel om het in een soort workshop (klusdag) te gieten.

 

Voordeel van zo`n klusdag is dat je dus klusjes kan doen aan je auto onder begeleiding van een deskundige. Hierdoor sloop je boel niet, weet je dat het resultaat goed is en je weet meteen hoe de boel in elkaar steekt.

 

Als je zoiets ziet zitten voor de spiegels Antonio, dan wil ik wel een nieuw topic hierover openen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Ik heb het even beter geregeld.

 

In plaats van een inkoopactie, is dit een BLIJVENDE korting voor de leden van dit forum.

 

De vaste prijs voor de leden van ons forum bedraagt dus 230 euro, met standaard witte glazen en op kleur gespoten kappen.

 

Chrome kappen kosten 55 euro extra

Blauwe spiegelglazen 35 euro extra

 

Als we dit topic open laten kunnen de mensen die het willen hier laten weten dat ze spiegels willen, en als er 5 of meer mensen zijn krijg je een korting van 10 euro, dus kosten de spiegels 220 euro. Die keus is aan jullie.

 

Als je wilt bestellen of meer informatie wilt kan je contact opnemen met Konrad Westerink. Zijn email adres is westerink.gols@zonnet.nl

 

Hij kan de producten verzenden of je kan ze ophalen in Aadorp.

 

Even duidelijk vermelden dat je van het vwpassat.nl forum komt en dan word alles geregeld ;)

 

Als je even de moeite had genomen om terug te lezen had je het zelf ook gevonden ;) ... .maaaaaar ... alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden