Ga naar inhoud
  • 0

Dimmen de buitenspiegels?


Brabus20

Vraag

Hallo,

 

We hebben een passat uit 2005 ´nieuw type´. Bij ons vorige auto kon de binnenspiegel en de linkerbuiten spiegel dimmen. Kan dat ook bij de passat?

´t is een highline versie met alle opties zoals solar schuif- kanteldak, meedraaiend xenon, dsg met flippers en nog veel meer, dus ik vraag me echt af waarom de linker buitenspiegel niet dimt.

Werkt het bij jullie wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat was een optie die deel uitmaakte van het licht en zicht pakket II, en dat zat standaard niet op een highline.

Het is ook te zien aan het spiegelglas. Langs de spiegel is een rand zichtbaar van ong. 5mm breed die niet mee dimt. Is het glas egaal op de dodehoekspiegel na, dan dimt het niet.

 

Als ik het goed heb zit omgevingsverlichting (lampje onder de spiegel) en klapspiegels ook in dit pakket.

 

Kijk anders op de uitrustingscodes in het onderhoudsboekje of op de sticker in de bak van het reservewiel en zoek op het internet even op wat de codes betekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja dat lampje onder spiegels heb ik, ook de inklapbare spiegels met verwam functie heb ik.

Tussen het glas van de linker en de rechter buiten spiegel is geen verschil te zien. Alleen dat de rechter iets kleiner is, maar dat is bij alle 3c´s zo denk ik.

Ik zal morgen naar de uitrustingscodes kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden