Ga naar inhoud
  • 0

Antonio's work @ 3BG Blastaway


blastaway

Vraag

Zo,

 

Eindelijk was het zover. Vandaag richting eindhoven, waar Antonio mijn versterkertje en sub ging aansluiten.

 

Om 10.00 uur stond ik voor de deur en na een kopje koffie snel begonnen.

 

(even tussendoor: meer dan een kabeltje vasthouden ben ik niet gekomen...dus Antonio heeft alles gedaan)

 

Eerst ff de ramen openen met de afstandbediening aanzetten. Dat was binnen 3 minuten gepiept!!! Echt gaaf!! I love it. Nieuw speeltje voor de zomer...

 

Toen is hij begonnen met het slopen van mijn auto....

icon_bigjoe.gif

 

Alle kappen onder het stuur en de zijkant ging helemaal los. Ook onder de motorkap de afdekplaat boven de accu eraf.

 

Ff de spullen bekeken. Kenwood mask radiootje, Kenwood 12" woofer in kist met 200 watt rms en versterkertje 2x 130 watt... RMS? Dietz kabelsetje 20 QMM. Was allemaal paletti...

 

Daarna aan het zware werk begonnen. Wat een perfectionist die Antonio! Alles moest 100% zijn en netjes. De PLUS kabel werd op een bepaalde manier naar binnen getrokken door het doorvoerrubber boven de pedalen. De PLUS kabel kreeg ook nog eens een mantel van flexibele zwarte buis in het motorruim en overal netjes afgewerkt met krimpkous.

 

Daarna lekker Tosti eten bij de vrouw van Antonio en een heerlijke cappocino gedronken.

icon_lick.gif

 

Helaas toen weer verder. ;-)

 

Daarna schoot het aardig op. De kabels zaten er ver in en toen kwam het aansluiten van de versterker. Duidelijk een vakman aan het werk geweest. Alles moest netjes, precies, mooi, sterk, degelijk, weggewerkt zijn. Het is ook echt netjes.

 

Toen mijn Sony radio (zat in de auto bij aankoop) eruit en mijn trouwe kenwood mask erin. ff wat freubelen met att voor de carkit etc en de verschrikkelijk veel instellingen van de radio en aan dat ding!!!!

 

Ff wat afregeln op de versterker en:

icon_jawdrop.gif

 

Wat een sound! Heerlijk. Snel afscheid genomen van Antonio op gepaste manier en met pulse aandrijving naar huis! Thuis met piepende oren uit de Passat gestapt met een smile van oor tot oor.

 

Mooi geluid en niet TE!

 

I love it!

 

Antonio en Esther nogmaals bedankt!!!

 

Groeten,

 

Sven

 

Foto is net gemaakt. Beetje duister. Zal morgen noge en maken bij daglicht.

 

 

 

 

Dit met een soort trekveer.

post-2285-1423822136,7068_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Wederom een tevreden klant van Antonio :D ....

 

Ik ben ook nog steeds heel erg blij met het werk wat antonio bij mij gedaan heeft. Zoals je zelf al zegt, hij is echt een perfectionist en dat zie je ook aan zijn werk af. De afwerking en de manier hoe alles ingebouwd zit is echt super bij hem.

 

Super jongens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

He Sven, ik ben blij dat je tevreden bent. :wink:

 

Nu nog de kabel netjes vastzetten zoals ik heb laten zien en dan is het helemaal voor elkaar (kaarsrecht naar beneden). :thumb:

 

De 18de kan ik ook ff luisteren ik heb zelf nog niet echt gehoord.

 

CIAO :wink:

 

P.s. zit je nog onder de hondenhaar/kwijl ?:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hei Sven, ik geloof dat je blij bent dat je hier niet zelf aan begonnen bent.

Maar eh, hoop dat het zo klinkt als dat het eruit ziet....netjes. En ook nog plaats over voor de kinderwagens.

 

P.s ben nu toch eens benieuwd of dit anders ( lees: harder) klinkt als mijn woofer in het reservewiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Roger, zal volgende weeke eens bij je aankomen. Kunnen we ff checken!

 

Alweer :?:? . Geloof dat we dit al eens vaker gezegd hebben. Maar ja, je hebt mijn nummer (denk ik). Ga dadelijk eens aan de slag met mijn wagen, vrouwtje is toch werken.

 

Kunnen we gelijk wat afspreken voor de 18e en de 24e maart (Jos gaat er een heel andere programma ingooien)

 

Hear You.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden