Ga naar inhoud

foto's: 2013 Audi Rs6 Avant


Ozzy

Aanbevolen berichten

Heb deze vandaag gevonden, iets leuks voor de Audi Rs6 liefhebbers :mrgreen: o.a. ik.

 

 

Nu ook de foto's: http://www.autoblog.nl/dit-is-de-nieuwe-audi-rs6

 

Ik weet het niet zeker, maar ik ga vanuit dat deze de 4.0TFSI V8 krijgt, die overigens ook in de nieuwe S6, S7 en S8 zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik vind dat camouflage wel wat hebben :wink: alleen niet bij deze Audi :P

 

Fopp, is het denk je mogelijk voor mij, om in Duitsland naar een Audi dealer te gaan en te vragen om een Probefahr in zo'n Audi Rs6 :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Nog meer nieuws over de nieuwe Rs6 :arrow:http://www.autoweek.nl/nieuws/21486/off ... dan-vorige

 

Belangrijkste info:

De nieuwe RS6 is niet zo sterk als de vorige, die sinds 2010 niet meer leverbaar is bij ons. De V10 biturbo uit die auto maakt namelijk plaats voor een 4,0-liter V8, ook met twee turbo's. De oude RS6 had 580 pk en 650 Nm tot z'n beschikking, de nieuwe heeft 560 pk en 700 Nm. Minder pk's maar wel een hoger koppel, dus.

 

Nu niet meteen stoppen met lezen, want de derde generatie RS6 heeft een aantal zaken die voor 'm pleiten. Ten eerste is er het gewicht, dat zo'n 100 kilogram lager is dan voorheen. Mede daardoor kost de sprint naar 100 km/h 3,9 seconden, dat is zeven tienden sneller dan wat de vorige generatie presteerde.

 

20pk minder :( , 50Nm meer :) en 100kg lichter :) . 3,9 sec 0-100 :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooie wagen

 

Is deze niet iets voor jou? :mrgreen:

2013-audi-rs6-c7-renderings-released_1.jpg

 

 

 

Doe mij maar een zwarte, grijze of een witte 8-) , maar dan geen QUATTRO op de ondergrill en als velg die mooie rotor velgen a.u.b. :mrgreen:

 

Precies zo 1, maar dan een Rs6 versie, dit is een S6.. :roll:

2013-audi-rs6-avant_460x0w.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden