Ga naar inhoud
  • 0

Originele hoogte voor attest schroefset


holy_bartman

Vraag

Hey allemaal, ik moet volgende week voor het eerst naar de keuring met mijn verlaging.

En daarom ga ik hem zaterdag terug omhoog schroeven en dan het papier invullen en laten afstempelen..

Nu is het probleem dat op het papier de originele hoogte van het center van de as tot boven aan de wielkas genoteerd moet worden :shock:

 

Er staat dus:

Hoogtemeting, meet in lege toestand vanaf het center van het wiel tot de spatbordrand (mm)

Voor de verbouwing, achteraan - vooraan

 

Dit heb ik in het begin dus niet opgemeten dien ik er de schroefset onder knalde....

Dus bij deze, kan iemand mij deze afmetingen even doorgeven van een originele passat, dan kan ik die afmetingen opschrijven.

Alvast bedankt :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

ge moet de set op zijn hoogste schroeven

dan moet ge meten van het center van het wiel tot aan de spatbordrand , en dat moet ge invullen

opgelet voor moet gelijk zijn en achter moet gelijk zijn

voor en achter moet niet gelijk zijn

als ge da genoteerd hebt en de kit zakt nog een beetje na , geen probleem , ge moogt 10 procent afwijking hebben

 

de originele hoogte :?: , da heb ik nooit moeten invullen , zal ook eens kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb dat bij m'n vorige auto ook moeten invullen. we hadden gewoon de hoogte gemeten toen hij al verlaagd was, en daar 30 mm bijgeteld (als in : hij ligt nu 30 mm lager dan origineel)

 

nooit iets van gehoord :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden