Ga naar inhoud
  • 0

Premium module voor RNS


Diver

Vraag

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb een premium in de auto geprobeerd, heb een oude HTC met windows er op. Kreeg meteen de telefoon optie op het rode display ( MFD )dus dat werkte goed. Het display gaf ook aan dat het m`n telefoon zag, maar kreeg geen verbinding, wat voor code ik ook probeerde.

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wij hebben vandaag zo'n 5N0 035 730 B geplaatst... heeft in totaal zo'n 10 minuten in beslag genomen, alles werkte van de eerste keer...

 

Je moet een lange code ingeven : 6666 7777 8888 9999... dat (of een gelijkaardige) is de code die je krijgt van de module en in je gsm moet ingeven... dan zou het moeten lukken. Verder is het gewoon het menu lezen en volgen....

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb het net nog een keer geprobeerd, alle nummers en code`s goed ingetikt, en ja hoor het werkt op mijn HTC touch dual van 3 jaar oud. Draaid op windows. Had alleen geen netwerk want de antene kabel zit er niet in. Heb nu een vraag. Loopt er wel een antenekabel naar de houder op het dashboard, dan kan ik die gebruiken anders moet ik er waarschijnlijk een andere haaie vin op zetten en een telefoonkabel in de auto vrutten.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Er loop een antennekabel naar de houder op het dashbord. Je moet een kabeltje van een meter kopen met 2 vrouwelijke stekkers, en je hebt je haaievin aan je kit hangen... Onderdeel nummer bij de dealer is 000 098 652, kost zo'n 20 euro...

Het kabeltje aan de gsmhouder heeft de verkeerde stekker (mannelijk) dus je kan die niet zomaar in de telefoonkit pluggen...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb net even achter mn handschoenenkastje gekeken ( 7 schroeven er uit draaien en hupsakee kastje er uit ) en ja hoor klopt als een bus. morgen fff langs de autopon kabeltje halen, en klaar is klara. Andre bedankt voor al de info.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Tabelleke met info over Bluetooth Modules. Als er fouten in zitten, verbeter dan maar :?

 

Enne....don't shoot the messenger....Ik vond deze info ook maar op Tinternet...

 

Aanpassing 1:

- wijzigingen ivm VAG-Com nodig bij installatie/upgrade

- uitgebreid met 5K0 035 730 D

VW Bluetooth Modules.xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanmiddag het kabeltje besteld bij A Point, in Adam zuidoost. Heb hem allen van 1,5 meter genomen, geeft wat meer ruimte om het netjes weg te werken. Het nummer van de 1,5 meter kabel is 000 098 652A kosten € 20,71 incl. je heb de kabel ook in 2 meter uitvoering.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden