Ga naar inhoud
  • 0

RCD 310 mp3 afspelen bluetooth?


Darkxceed

Vraag

Hallo,

 

Ik heb een RCD 310 die een mp3 cd zou moeten afspelen helaas doet hij dit niet ik krijg de melding "error cd rom".

Hij speelt wel een audio cd af dus dan moet de cd drive werken.

 

Kan het zijn dat mijn type geen mp3 afspeeld kan hier niet echt antwoord op vinden.

Ik kan de bluetooth optie aanzetten maar mijn telefoon kan deze niet vinden voor bluetooth radio.

Dacht dat als je iets kan activeren dan zou het toch moeten werken of vergis ik me?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als de cd lezer niet goed zou zijn dan zou hij ook geen audio cd's afspelen lijkt mij.

Zou nog eens kunnen proberen om een cd te branden met lagere bitrate maar hij zou dan toch op zijn minst de bestanden moeten weergeven?

 

Misschien moet de cd in een bepaald formaat gebrand worden misschien dat iemand me dit kan vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het kan zijn dat je teveel nummers in één map staan hebt... probeer eens een cd te maken met een paar nummers op, lukt dit niet probeer dan eentje te maken met een paar mappen (max 6) en plaats in elke map een paar nummers, en zie wat die dan doet...

 

Om bluetooth steaming te kunnen heb je een recente telefoonmodule nodig, maar diegene die dat kunnen werken gewoonlijk alleen samen met een wit display tussen de klokken.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Na 13cd's, ja 13...

 

Kwam ik er achter dat er teveel karakters in de naam zaten.

maximaal is 64 toegestaan, weet niet of .mp3 ook meegerekend wordt en ga er ook niet meer cd's aan verspillen.

 

Zag dat er inderdaad rcd310 met een wit display waren, jammer dat ze die niet ingebouwd hebben, paste mooi bij het dashboard display.

 

Voor nu zal ik moeten wachten tot de zenec 2011 weer leverbaar wordt, voor nu behelp ik me wel met mp3 cd's.

 

Trouwens ik zag dat de sony vita pas is uitgekomen voor een 280euro met 3g, wifi, gps.

Als hier nou een fatsoenlijke navigatie software voor komt ipv googlemaps dan zou dat erg mooi zijn voor weinig geld vind ik als je kijkt wat dat ding nog meer kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden