Ga naar inhoud
  • 0

Yatour Music Changer Rcd 500


Charles16v

Vraag

Ik heb vandaag een muziek player op mijn Rdc 500 aangesloten.

Nu heb ik de nummer op de sd kaart staan maar ik kan maar kiezen uit 6 mappen, dit omdat het de 6 cd wisselaar radio is.

De yatour speler kan 99 mappen. Iemand een idee hoe ik verder kan gaan in mappen of kan de radio dit niet aan.

Ook zie ik geen namen van nummers, Ligt dit ook aan de radio.?

 

Iemand hier ervaring mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik had een USB-mp3 speler.... kon ook 99 mappen, maar uiteindelijk kon ik er maar 6 gebruiken ivm de mogelijkheden van de MFD2. K heb de 6 mappen toen helemaal volgedrukt met 100 nummers per map.

 

Misschien is een RNS-kloon een optie? www.rnswinkel.nl. Heb een tijd zo'n apparaat gehad. Ziet er heel goed uit en functioneert prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dus de radio ondersteund ook niet mp3 tekst.?

Zowel MFD-1 als MFD-2 ondersteunen geen tekst. Zijn oudere systemen. De MFD-2 is nog enigszins gebaseerd op de voorloper, MFD-1 beiden CD (DX) navigatie en alleen maar 6 CD wisselaar bediening. Alle media die je aansluit simuleren een CD wisselaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hoewel je maar 99 nummers per map kan 'zoeken' kan je er wel meer plaatsen. Hij begint dan weer opnieuw vanaf 0 te tellen, zeg maar klokje rond.

Dat klopt idd, alleen als moet je dan wel goed weten waar een bepaald nummer staat ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Okay weet ik voldoende, ben al blij dat ik niet steeds een cd moet branden met 18 nummers erop. Heb toen nog overwogen om een rns kloon aan te schaffen maar met mijn dynaudio systeem was dat geen goede combo.

 

Weten jullie trouwens hoe ik het dashboard kastje er uit kan halen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Altijd handig:

http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=152

 

Heb laatst wel zitten vloeken omdat ik vergeten was dat er onder aan de achterzijde een clip met een schroevedraaider ontgrendelt moest worden. Maar toen het clipje eenmaal open was, lag het kastje direct los.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden