Ga naar inhoud

Verschil NXT en Goldclass


Nard

Aanbevolen berichten

Meguiars NXT Generation Car Wash Shampoo

 

Geavanceerde formule en een opwindende nieuwe look – dat is een dodelijke combinatie. Meguiar's kennis in Engineered Synthetic Polymers ( ESP) verschaft haar de technologie om een compleet synthetisch shampooconcentraat te ontwikkelen dat de zwaarste vervuiling en wegvuil oplost en verwijdert, terwijl de synthetische oliën ervoor zorgen dat het wegspoelt zonder de autolak te beschadigen. De nieuw ontwikkelde wasverzachter helpt zelfs de kalk in het water te verminderen om een vlekvrije afwerking te geven

 

en de

 

 

Meguiars Gold Class Car Wash

 

De lak van uw auto wordt verwend met luxueus schuim en rijk voedende conditioners. U ziet snel een prachtige glans dankzij de korte droogtijd. 'Molten Magic' is een van de termen die gebruikers in de US hanteren om deze bestseller te beschrijven.

 

 

maar wat voor kleur auto heb je dan Nard?

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donkere kleur. Graphit blue metallic. Heb beide shampoo's geprobeerd. De nxt lijkt de mooiste glans te geven. Blijft soepel en de verzachting gaat maar door. De goldclass maakt mooi schoon maar voelt tijdens verwerken minder soepel. Fai, jij hebt ook een donkere kleur. Wat werkt bij jou goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zo het precieze verschil niet aan kunnen geven maar gevoelsmatig vind ik de Goldclass een shampoo uit het "luxere segment".

De Goldclass laat de bestaande waxlaag mooi intakt. Goldclass is ook één van mijn favoriete shampoo's. Hoewel ik de laatste tijd veel makkelijker naar de DJ BtbM en de Duragloss 902 pak. Zeker nu ik een Gloria Foammaster FM10 gebruik om de auto eerst te foamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meguiars Gold Class Car Wash dat is voor donker auto's top spul maakt dieper van kleur je auto

 

daar was ik mijn auto er mee. :mrgreen:

 

maar kijk maar wat jij het best fijn vind voor je auto :angel:

 

Groetjes Fai

 

 

Donkere kleur. Graphit blue metallic. Heb beide shampoo's geprobeerd. De nxt lijkt de mooiste glans te geven. Blijft soepel en de verzachting gaat maar door. De goldclass maakt mooi schoon maar voelt tijdens verwerken minder soepel. Fai, jij hebt ook een donkere kleur. Wat werkt bij jou goed?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Ik gebruik nu ultimate wash&wax van meguiars, vind deze fijner dan de Nxt. Schuimt beter en blijft schuimen, geeft meer glans

 

Net ultimate wash&wax van meguiars gebruikt. schuimt velen malen beter dan NXT.

En het begint al als je de fles opentrek. heeeerlijk zoet luggie :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden