Ga naar inhoud

Welke dakspoiler 3BG Variant


BARRY_TDI

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Binnenkort wordt er spuit werkzaamheden verricht (ongeneeslijk virus te pakken :mrgreen: )en aangezien ik een dakspoiler wel leuk vindt dacht ik dat het maar meteen meegespoten kan worden.

Nu is het zo dat ik maar een paar spoilers gevonden heb zoals deze http://link.marktplaats.nl/523234170

Wat vinden jullie van deze en hebben jullie ervaring met de aanbieder.

Een originele Votex is me te duur en op E-Bay.de heb ik een gebruikte gevonden voor € 35,-- maar die verstuurd niet naar NL.

Hebben jullie nog enige suggesties wat betreft leveranciers en modellen.

Liever geen 3de remlicht erin, het moet wel SUBTIEL zijn.

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag deze besteld http://www.eurotuningshop.eu/?mod=23&t= ... _39&pID=30

Als de handel binnen is kan ik naar de spuiter om te laten spuiten. Tevens m'n SML listen laten spuiten en natuurlijk meteen inbouwen. Slotvrije optiek ligt ook al klaar om gespoten te worden.

De hele auto wordt krasvrij gemaakt en de 2 pitjes worden ook weggehaald.

Als alles klaar is zal ik foto's posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Helaas nog geen result Sietze. Spoiler ligt in de schuur te wachten evenals de nieuwe SML strips en het slotvrije optiek plaatje.

De verwachting is binnen nu en 4 weken afspreken en de boel inbouwen en plakken dan spuiten.

Kan haast niet wachten op het eind resultaat.

 

Zogauw alles klaar is ............. ach de foto's komen er aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi barry

 

ik zag net jouw post hier

ik lees ook dat je mij een pb had gestuurd

ik vind het erg jammer dat die nooit bij mij is aangekomen

past de spoiler die je nu gekocht hebt ?

 

De mijne komt bij mj carstyling weg

niet overdreven en een goede pasvorm

 

 

Ja was een poosje geleden met de vraag hoe de ervaring was met MJ en de pasvorm, geeft niet joh. Inmiddels heb ik vermoedelijk dezelfde spoiler als wat MJ aanbied. Alleen ik heb hem uit Polen laten komen. Hij zit er helaas nog niet op maar als ik hem erbij hou ziet het er goed uit.

En inderdaad vond ik hem subtiel. Volgens mij heb ik een foto van jou bolide een keer gezien en vond het zeer goed staan.

 

Als het erop is en de rest is ook gedaan en gespoten komen de pica's.

 

Hiervoor zal ik mijn "ik ben en en ik rij"gedeelte gebruiken en updaten.

 

In ieder geval bedankt voor je feedback

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden