Ga naar inhoud

Verschil exterieur uiterlijk tussen3C modeljaar 2006 en 2009


partyconcepts

Aanbevolen berichten

Hey Allemaal,

 

Is er een verschil in exterieur van een 3c variant tussen de modeljaren 2006 en 2009.

 

Qua interieur is het verschil duidelijk. ( stuur, display, clima,avi etc.)

 

Zelf kan ik met duidelijkheid zien dat modeljaar 2009 een enkele uitlaat heeft en mdj 2006 een dubbele.

Maar zijn er nog verschillen qua skirts of lijsten of wat anders?

 

Ik heb het idee dat ik verschillen zie maar kan ze niet goed plaatsen !!! Maar misschien ligt dat aan mij !!

 

Alvast bedankt

 

grtz

 

 

Partyconcepts

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Hey Allemaal,

 

Is er een verschil in exterieur van een 3c variant tussen de modeljaren 2006 en 2009.

 

Qua interieur is het verschil duidelijk. ( stuur, display, clima,avi etc.)

 

Zelf kan ik met duidelijkheid zien dat modeljaar 2009 een enkele uitlaat heeft en mdj 2006 een dubbele.

Maar zijn er nog verschillen qua skirts of lijsten of wat anders?

 

Ik heb het idee dat ik verschillen zie maar kan ze niet goed plaatsen !!! Maar misschien ligt dat aan mij !!

 

Alvast bedankt

 

grtz

 

 

Partyconcepts

 

 

De mijne is van 2009 en heeft ook gewoon een dubbele pijp, evenals een collega van me die heeft er 1 uit 2010 en heeft ook een dubbele pijp dus dat is naar mijn inziens niet anders.

Wel is het interieur van binnen anders.

 

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi patrick,

 

Je hebt inderdaad gelijk. Ik meen dat gezien te hebben een enkele pijp maar dan heb ik me waarschijnlijk verkeken.

Ik heb alleen het idee dat het model van 2009 breder lijkt in mijn optiek. Maar volgens de kenners is dat niet zo.

 

Qua interieur heb ik ook de verschillen bekeken en dat is inderdaad heel duidelijk te zien.

 

 

Bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Svenrgy,

 

Ik heb toevallig vandaag ook een 3c benzine TSI model gezien met een enkele pijp en dan automatisch ook een andere lip op de achterbumper.

Als ik een blue motion zie zal ik eens meten of die lager liggen, dat zou best wel eens kunnen, Lagere luchtweerstand etc.

 

Thx voor het reageren

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden