Ga naar inhoud
  • 0

doorrijden met draagarm?


nielsen

Vraag

Hallo iedereen,

 

Ik heb een variant uit '99. Er zit speling op de draagarm linksboven en dan de voorste (koplampkant) alleen. Ik hoor het klapperen als ik de bocht doorga en over drempels heen. Kan ik hier gewoon mee doorrijden of is dat onverantwoord? Hebben jullie hier ervaring mee?

 

Ik hoor het graag, want repareren kost €150 per stangetje (excl. uitlijnen) en de Kwikfit denkt dat het tweede stangetje kappot gaat als de voorste wordt losgemaakt. Dit omdat de bout muurvast zal zitten.

 

gr v Niels

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hoi niels,als ik het goed begrijp wil kwikfit 300 euries hebben om 2 stangetjes te vervangen exclusief uitlijnen.

Voor ongeveer 350 euro heb je een complete set van meyle en als je een beetje handig ben kan je ze zelf vervangen.

Dan ben je weer voor jaren overal van af.

Uitlijnen nooit bij kwikfit laten doen maar hier op het forum vragen naar een goede banden en of uitlijnboer bij jou in de buurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik snap niet waarom uitlijnen erbij moet?? Je komt niet aan een stuurstang, De bout kan idd goedvast zitten, en das soms erg lastig.

Maar als je bus wd 40, haalt en elke dag in de wd40 spuit, kan na een week de bout al losser zitten, dus mooi stukje voorwerk.

De draag arms kun je op 2 manieren krijgen, bij Jouw geval Century, of je gaan even bij een gewoon bedrijf langs, Ook heeft Wim[ Interauto bij naast spandauw, en hovingh nog een stuk of wat Passat liggen die best goed kunnen zijn, enkel de bout moet je even bij Century halen. Dan is het allemaal een stuk makkelijker.

Lijkt mischien eng, maar is weinig aan, enkel de bout gaat je mischien plagen. Volgens mij weet Richard ook heel goed hoe het zit, mischien hem vragen wat hij vraagt om het te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden