Ga naar inhoud
  • 0

interieur/Dasboardverlichting valt uit


hengel

Vraag

Sinds een paar dagen valt alle interieurverlichting van mijn 3BG van 2001 uit. Na starten van de auto branden alle lampjes van de tellerunit, de schakelaars in de deur, de airco etc, etc allemaal netjes. Na korte tijd valt alles uit. De 1e keer draaide ik aan het knopje om de verlichting te dimmen en brande alles weer.

 

Vandaag gebeurde hetzelfde, maar hielp het draaien niet.

 

Iemand enig idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je die vervangt moet de onderzijde dash los,

Weet niet wat die kost, is idd maar een blokje waar de beide draaiers aan zit.

Maar lichtknop zelf kan ook wel wat mee zijn, die is makkelijker te proberen met iemand in de buurt die ook golf 4 of bora heeft. Ik noem wat maar daar zitten zelfde lichtknop in, en kun je even testen voor je zelf nieuwe koopt.

De knop die je test kan geen schade oplopen, dus veilig om te testen..

 

Druk de knop van de lampen in, en draai rechts, niet met veel geweld, kan een halve cm volgens mij uit het hoofd.

En dan kun je die van buitenaf eruit halen, en bij de buurman zijn auto ook en dan even testen of het dan goed is..

 

Dus in plaats van naar je toe trekken als mistlamp werking zeg maar druk je in stand 0 een beetje in en doe je licht draaien, en tegelijk tijd pak je hem er zo uit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Lichtregeling en koplamphoogteregeling

 

3B0941333C01C.jpg

 

 

:arrow: 3B0 941 333 C 01C Lichtregeling en koplamphoogteregeling systeem, rood

€27,01

 

 

:arrow: 3B0 941 333 A 01C Lichtregeling en koplamphoogteregeling systeem, groen

€27,01

 

 

 

 

 

en voor Licht controller (voor xenon)

 

 

3B0941333D01C.jpg

 

 

:arrow: 3B0 941 333 D 01C Licht controller (voor xenon), rood

€18,15

 

:arrow: 3B0 941 333 B 01C Licht controller (voor xenon), groen

€18,21

 

 

 

 

 

Lichtschakelaar zonder (Chrome ring is niet VW) dat is een MOD

 

1C0941531A20H.jpg

 

:arrow: 1C0 941 531 A 20H Lichtschakelaar met mist licht, rood

€83,06

 

:arrow: 3B0 941 531 C 01C Lichtschakelaar met mistlampen, groen

€83,06

 

 

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Even een domme vraag, die xenon hoogte regeling schakelaar, is die ook plug&play in zomaar elke passat of werkt het enkel in combinatie met ....? doet ie dan bijvoorbeeld op een hobbeltje gewoon lichten automatisch bijregelen?

die voor xenon wagens is alleen de licht dimmer. Hoogte regelaar zit daar niet op.

het bij regelen wordt door een aparte sensoren en stuurdoos geregeld.

 

de dimmer voor wagens met OEM xenon is niet plug&play hier heb je een adapterkabel voor nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Even een domme vraag, die xenon hoogte regeling schakelaar, is die ook plug&play in zomaar elke passat of werkt het enkel in combinatie met ....? doet ie dan bijvoorbeeld op een hobbeltje gewoon lichten automatisch bijregelen?

die voor xenon wagens is alleen de ligt dimmer. Hoogte regelaar zit daar niet op.

het bij regelen wordt door een aparte sensoren en stuurdoos geregeld.

 

de dimmer voor wagens met OEM xenon is niet plug&play hier heb je een adapterkabel voor nodig.

 

 

Thx, ik dacht een simpele oplossing gevinden te hebben :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden