Ga naar inhoud
  • 0

windruis tijdens rijden bij rechter achterdeur


jekame

Vraag

Hallo

 

Ik heb een euvel wat ik niet kan ontdekken. Tijdens het rijden komt er windgeruis bij de rechter achterdeur vandaan. Het lijkt alsof het raam open staat, maar alle ramen zijn dicht en de deuren zijn goed gesloten. kan dit met de deurrubbers te maken hebben ? en hoe kan ik de oorzaak hiervan herleiden.

 

 

Passat 2.0 Tdi Highline 2006

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

heb het probleem ook met de linker achter deur

afstellen is de boodschap

normaal zou er een carrosier gekomen zijn om mijn auto helemaal af te stellen ma die heeft zijn kat gestuurd

de mijne doet het sinds ik er een ander deur in gehangen heb

ik vind da wel want het is irritant

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heeft iemand al een oplossing gevonden ? ik heb een nieuw deurrubber besteld omdat deze op enkele plekken los liet en het geluid erger werd. ik hoor nu nl het rollen van het wiel. Bij checken vna het rubber kwam ik tot ontdekking dat de onderzijde van het rubber niet meer op de carrosserie zit. Mogelijk ff checken of het rubber overal sluit op het portier

en dat het suizen is begonnen door een kleine kier . Ik laat weten of navervangen rubber het probleem verholpen is :? .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het portierrubber is vervangen. ik heb het portier bij de dealer strakker laten afstellen en het geruis is minder geworden. Ik hoor nog wel iets, maar veel minder dan voorheen. mocht ik nog iets vinden dan zal ik het laten weten. omgekeerd hoor ik ook graag als jullie een oplossing hebben gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

probleem is na vervangen deurrubber en afstellen deur nog niet verholpen, wel minder rol geluid van de wielen.

binnenkort laat ik mijn ramen tinten en daarvoor wordt de ruit gedemonteerd ik hoop dat bij het terugplaatsen van de ruit deze goed afgesteld wordt.

dan is nog de enige optie raamrubbers vervangen. wordt vervolgd............

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Laatst ook al wat over gelezen op het forum. Ff zoeken. Bleek te zitten in het feit dat de bovenzijde van je portier verbogen is, dit komt oa door leeftijd en hierbij door de druk/zuiging op je portier.

 

Oplossing zou zijn dat je de bovenzijde weer naar binnen zou moeten (laten) buigen.

 

Dus... even zoeken, kan 'm zo snel namelijk niet vinden voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden