Ik heb hetzelfde gehad. afgesleept naar Century Assen. Aangegeven dat het een bekend probleem is, mijn auto jonger dan 6 jaar was en onder de 200K had gereden. ze deden niets aan coulance. Na aandringen , diverse keren bellen, en op aangeven dat een ander forum lid bij Century in Groningen coulance kreeg zei de vrouwelijke receptioniste dat dit niet onder garantie viel. Eerst betaald en weggegaan. toch weer contact opgenomen en met feiten vermeld dat andere passat eigenaren dit wel voor elkaar kregen heb ik naar de service manager gevraagd. Hij heeft op mijn aandringen naar de werkbon gekeken en belde terug met de mededeling dat als het een mechanisch probleem is er geen coulance is maar mijn geval was het electronisch dus wel coulance.
vreemd want pas na mijn aanhoudend aandringen (onderbouwd met feiten) kon het wel en was het opeens een electronisch mankement. het bedrag € 650,= als coulance liet lang op zich wachten vervolgens een mail naar welkom@century.nl gestuurd. geen reactie uit Assen maar uit Groningen. Servicemanager Danny ( achternaam onbekend)
heeft er gang achter gezet en heeft de coulance bespoedigd. Ik laat hoe dan ook mijn auto nooit meer naar Century Assen afslepen maar voortaan naar Century Groningen.
Als ze niet voor coulance gaan. stuur mij dan een PB zodat ik je gegevens en naam kan doen toekomen.
succes en blijf aandringen