Ga naar inhoud
  • 0

kofferbak verlichtings schakelaar


manny

Vraag

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo , deze zit in het slot, het is een microswitch.

 

Reparatie kan , maar dan moet het slot uit elkaar , en de switch vervangen , er staat een beschrijving iin de KB hoe je het slot eruit krijgt. :D

 

Hier de link.viewtopic.php?f=159&t=33213

 

Trouwens ze zijn ook te koop op ebay de microswitches , zoek maar eens :mrgreen:

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet niet of het probleem al opgelost is, maar dit had ik ook (ook 3b). Het lag bij mij dus aan de microswitch in het slot van de achterklep, dat zwarte ding. Die stuurt de kofferbakverlichting aan. Het probleem is dat de aansluitingen van de switch na verloop van tijd gaan oxideren, en als je net als ik een kapotte ruitensproeier hebt (lekt) dan gaat dat extra hard. Een heel nieuw slot met switch kost bij de dealer 23,70, misschien is dat een aanrader voor je omdat de switch naar mijn ervaring moeilijk los te vervangen is. Het hele slot vervangen is een eitje. Suc6!

 

Rens

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Weet niet of het probleem al opgelost is, maar dit had ik ook (ook 3b). Het lag bij mij dus aan de microswitch in het slot van de achterklep, dat zwarte ding. Die stuurt de kofferbakverlichting aan. Het probleem is dat de aansluitingen van de switch na verloop van tijd gaan oxideren, en als je net als ik een kapotte ruitensproeier hebt (lekt) dan gaat dat extra hard. Een heel nieuw slot met switch kost bij de dealer 23,70, misschien is dat een aanrader voor je omdat de switch naar mijn ervaring moeilijk los te vervangen is. Het hele slot vervangen is een eitje. Suc6!

 

Rens

 

Ik heb net contact gehad met de dealer over dit slot, ik moet er €44,15 voor betalen. Word ik nu afgezet?

Zij zeggen dat de prijzen landelijk gelijk liggen.

 

Gr Will

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden