Ga naar inhoud

aankooptips passat cc 3.6


velgrenovatie

Aanbevolen berichten

hierbij vraag ik me af of er dingen zijn waar ik op moet letten bij aankoop van een passat cc met 3.6 benzinemotor

 

aangezien ik hier vanmiddag een proefrit mee ga maken.

 

ben zelf wel thuis in vw maar rijd zelf hoofdzakelijk met ouder spul

 

waarschijnlijk zijn hier vast wel mensen die hier meer vanaf weten als ik :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

enige optie die hij mist is luchtsysteem in de stoelen voor de rest zit er alles op

 

Lol...bjr 2008? Toen waren deze auto's nl full option, de mijne nl ook, als intro.

Ik mis zelf alleen de stoelkoeling en camera...de rest van het boekje zit er op, zelfs Dynaudio...;-)

Dom accessoire vind ik het zonnescherm achter, heb ook al getinte ramen :lol:

Genieten straks....me de hoofdletter G!!!

Enne....foto's niet vergeten straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

haroldv :

 

bouwjaar 2008 inderdaad ik mis alleen de stoelkoeling volgens mij die heb ik niet gezien. achteruitrijcamera heb ik wel ook dynaudio en inderdaad dat zonnescherm voor je achterruit (haha)

 

reed inderdaad super alleen heb wel 2 aanpassingen op verlanglijstje staan.

1 ste het hout deco eruit ( want ben nog geen 60 haha)

2de is een set dikke wielen aangezien dat mijn reclame plaatje is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat lastig worden om het, inderdaad lelijke, houtdecor te verwijderen.

Bij de cc zit namleijk ook verlichting in de deurstijlen, onder het houtdecor...

Zie je pas in het donker. Ik wil(de) namelijk pianolack zwart, wat geleverd is als individual uitvoering.

Als het jouw gelukt is, laat het ff weten!

 

Tip: http://www.passat3c.info/cms_neu/index.php?page=148

 

Mijn wielen (18inch, glossy, daytona) vind ik mooi, ik twijfel nog wel over verlagen.

Enige mod, so far, was het verwijderen van de logo's

Link naar reactie
Delen op andere sites

haroldv denk dat ik eens ga informeren of ze de lijsten anders niet kunnen wrappen

 

een vriend van mij heeft een sticker en carwrap bedrijf en kan echt veel dus als de auto er is eens bij hem langs om te kijken wat mogelijk is.

 

en anders zal toch een keer het interieur er aan geloven dat het uit elkaar moet

 

overigens is bij mij alleen de 4 deurlijsten en bovenlijst dashbord hout.

paneel rond radio en versnellingspook is wel aluminium

 

ik heb nog een set 3 delige 20 inch wielen liggen voor opmaak waar ik toch eens aan moet beginnen nu denk dan kunnen ze er onder zodra de winter voorbij is

Link naar reactie
Delen op andere sites

haroldv denk dat ik eens ga informeren of ze de lijsten anders niet kunnen wrappen

 

een vriend van mij heeft een sticker en carwrap bedrijf en kan echt veel dus als de auto er is eens bij hem langs om te kijken wat mogelijk is.

 

en anders zal toch een keer het interieur er aan geloven dat het uit elkaar moet

 

overigens is bij mij alleen de 4 deurlijsten en bovenlijst dashbord hout.

paneel rond radio en versnellingspook is wel aluminium

 

ik heb nog een set 3 delige 20 inch wielen liggen voor opmaak waar ik toch eens aan moet beginnen nu denk dan kunnen ze er onder zodra de winter voorbij is

 

Dash: bij mij ook. Ben benieuwd of het je lukt, hou me op de hoogte!

Andere mod kan een stuur van de R32 Golf zijn, die is ook mooier.

20inch moet super lijken! Ben benieuwd, het is al bijna zaterdag ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden