Ga naar inhoud
  • 0

Centrale vergrendeling passat 3b


Michelbroek

Vraag

Hallo

 

Ik heb een probleem met mijn centrale vergrendeling van mijn passat uit 1998

Ik heb vanmiddag mijn subwoofer aangesloten en nu doet mijn centrale vergrendeling het niet meer..

 

Ik heb al zitten zoeken op het forum maar kon geen antwoord vinden op mijn probleem

Want het rare is dat de vergrendeling het wel doet als ik mijn sleutel op contact heb, maar als ik het contact uit zet dan doet het het niet meer..

K heb de batterijen al vervangen en ook de zekering gecontroleerd maar dat was het beide niet..

 

Heeft iemand misschien een oplossing voor mijn probleem??

Ik denk dat ik misschien een draadje of iets los had getrokken maar dat kon ik ook niet vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hallo

 

Ik heb een probleem met mijn centrale vergrendeling van mijn passat uit 1998

Ik heb vanmiddag mijn subwoofer aangesloten en nu doet mijn centrale vergrendeling het niet meer..

 

Ik heb al zitten zoeken op het forum maar kon geen antwoord vinden op mijn probleem

Want het rare is dat de vergrendeling het wel doet als ik mijn sleutel op contact heb, maar als ik het contact uit zet dan doet het het niet meer..

K heb de batterijen al vervangen en ook de zekering gecontroleerd maar dat was het beide niet..

 

Heeft iemand misschien een oplossing voor mijn probleem??

Ik denk dat ik misschien een draadje of iets los had getrokken maar dat kon ik ook niet vinden

 

Werkt je Sub wel, en heb je hem lekker hard gehad? Waarschijnlijk printplaat breuk in slot , of comfortmodule?

 

Heb je kabels gelegd van voor naar achter, loop eens alles na.

 

Groet Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo hans

 

Ja hoor de sub doet het prima haha en heb hem ook hard gehad..

Maar de centrale vergrendeling deed het al niet meer voordat ik de sub ging proberen

 

De kabels heb ik aan beide kanten liggen.. Aan de bestuurderskant ligt de tulp en aan de andere kant een 100A plus kabel

 

K vind het heel vreemd dat ie het wel doet als ik grewoon het contact aan heb en niet als ik de sleutel eruit heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo hans

 

Ja hoor de sub doet het prima haha en heb hem ook hard gehad..

Maar de centrale vergrendeling deed het al niet meer voordat ik de sub ging proberen

 

De kabels heb ik aan beide kanten liggen.. Aan de bestuurderskant ligt de tulp en aan de andere kant een 100A plus kabel

 

K vind het heel vreemd dat ie het wel doet als ik grewoon het contact aan heb en niet als ik de sleutel eruit heb

 

 

Dit zijn van die bekende kwaaltjes die iedereen al heeft gehad of nog gaat krijgen :D

Ik zou het zoeken in de comfortmodule, en er is hier op het forum heeeellll veeeell over geschreven dus ff goed zoeken en lezen kom je een heel eind :mrgreen:

 

Groet Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Okee maar als ik hem laat uitlezen kunnen ze het dan zien??

Ik vind dit namelijk heel erg vervelend haha

 

Bedankt voor de info in ieder geval..

 

Groeten Michel

 

Uitlezen kan altijd, maar bij de dealer betaal je de hoofdprijs, en hier op het forum is heus wel iemand bereid om het voor jou te doen ( tegen kleine vergoeding ) :mrgreen:

 

Kijk ff op de VagCom kaart of er iemand bij jou in de buurt zit die Vagcom heeft en stuur die gene dan gewoon een PBtje en je hoort het vanzelf :D

Ik heb geen Vagcom helaas , moet ik nog regelen. :D

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden