Ga naar inhoud

  • 0

EMC Zekering probleem, probleem definitief opgelost!


patjev5

Vraag

Hallo mensen,

 

Daar was ik weer is een keer.

Ben niet zo erg actief meer op het forum de laatste paar maanden. Komt door de geboorte van me tweeling, eigen zaak aan het opstarten, opleidingen etc... je kent het wel druk druk.

Goed nu het probleem.

 

Vanochtend nam ik de Passat mee naar me werk en na plus minus een 15 min te hebben gereden viel me toerental weg en het hele systeem van de passat lag plat, auto wou niet meer starten helemaal niks. Anwb er bij, laten afslepen naar de garage en daar laten uitlezen.

De monteur kon geen verbinding krijgen met de auto. Alle zekeringen nagelopen en daar bleek de zekering van het motormanagement systeem defect te wezen, nieuwe erin en starten maar.

Nu was ik amper aan weg bij de garage, en moest even stoppen en keren, waardoor ik de auto dus in zijn achteruit moest zetten, pats weer alles plat. Goed dit is dus een keer of 10 gebeurt inmiddels. (had even zekeringen gehaald)

Nu ben achter 1 ding, zodra ik de melding in het systeem krijg "Oil Sensor Workshop" en ik zet de auto in zijn achteruit dan is het gelijk over en uit, hoef ik niet achteruit te rijden dan kan ik een paar minuten rijden en dan klapt die er weer uit. Krijg ik die melding niet, dan kan ik doen en laten wat ik wil.

 

Ik ben ten einde raad, heb mijn auto keihard nodig voor me werk en eigen zaak, dus kan eigenlijk niet zonder.

Iemand een oplossing, om bereid om me uit de brand te helpen... want ik weet het niet.

 

Help needed.

 

Alvast bedankt,

 

Groet,

 

patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Nah, heb behoorlijke schik van me v5. Heerlijke auto, heerlijk motorgeluid

en power genoeg.

 

Alleen waar ik nu wel van heb geleerd, is dat als de passat stil staat me vrouw toch een soort

van probleem heeft. In de zin van, met 2 opgroeinde kinderen, tweelingkinderwagen achter in, dan heb je best

een ruime auto voor nodig. Onze 2de auto is een kleine peugot 206 uit 95. Dus daar moet wel iets anders voorkomen, soort van ruime hatchback

, of een station, maar dan niet zo groot als de passat.

Tips? :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden