Ga naar inhoud
  • 0

bekabeling luidsprekers achter ontbreekt (deels?)


Robl

Vraag

Sorry dat ik dit onderwerp weer ter sprake breng. Maar ik zit even wat met een dilemma. Moet ik het dashboard openhalen of niet. Ik heb de andere threads gelezen over dit onderwerp.

 

Ik heb net een Passat Variant tdi (74kw) basis uit 2001 gekocht. Op de sticker staat onder andere de code 8RE=four loudspeakers (passive). Dus ik concludeer dat hij standaard is geleverd met vier luidsprekers.

 

Nu heb ik vandaag de autoradio er even uit gehad want de achterluidsprekers doen het niet maar die van voor doen het wel. Zag ik tot mijn verbazing dat in het blokje van de luidsprekers maar twee dradenparen zitten! In het blokje zijn dus vier posities leeg. Ik kon niet zien dat er draden waren afgeknipt.

In de achterdeuren zitten roosters met gaatjes.

 

Wat denken jullie, is het mogelijk dat die luidsprekerdraden nog ergens achterin het dashboard liggen?

Als is de draden wil zoeken, is het dan het handigst de plastic kap links van de voetpedalen te openen en te kijken of de draad daar langs loop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Kan niet anders zeggen dat je er 4 hebt, en het klopt ook nog.

Je zou dus echt de kabels naar achteren moeten trekken en 2 paar stekkers voor in het din-blokje aan te schaffen.

000979133.jpg

000 979 133 (1,0 mm²)

000 979 225 (2,5 mm²)

  • Pin bruine Stekker (nummers staan er heel klein op)
    1 is achter rechts +
    2 is achter rechts -
    3 is voor rechts +
    4 is voor rechts -
    5 is voor links +
    6 is voor links -
    7 is achter links +
    8 is achter links -

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden