Ga naar inhoud
  • 0

lampjes alleen bij de stealer?


m18587

Vraag

hallo allemaal,

 

Ik heb een vraagje ivm vervanging van mijn achterlampen.

Mijn lampje was kapot en toen heb ik ze alle vier vervangen. Eigenlijk niet goed gekeken naar de wattage enzo. Alle vier tegelijk vervangen, en toen was zekering doorgebrand. Bleek dus dat het 4w lampjes moesten zijn en ik had er dus 5w in gestoken. De standaard achterlichtjes.

 

Ik kan alleen nergens die 4w lampjes vinden, overal waar ik kom hebben ze alleen de p21/5w. Kan ik deze dan echt alleen bij de stealer kopen? Of weet iemand een ander adresje..

 

Kan dit nl nergens vinden op het forum...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als de palletjes recht tegenover elkaar zitten is het een enkele lamp.

Ongelijk betekend een dubbele spiraal in een lamp. Deze lampen hebben ook een 2 plus polen onder op de lamp.

Deze kan je niet in de zelfde fitting gebruiken want dan maak je kortsluiting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee, dan ben ik niet helemaal duidelijk. De originele lamp had 2 palletjes op ongelijke hoogte maar ook nog eens niet recht tegenover elkaar. Bij de standaardlampes bij bijv tankstation zitten deze palletjes op ca kwart voor 3. Bij die in de Passat op zogezegd kwart voor 2. Ik hoop dat het zo iets duidelijker is wat ik bedoel.

 

Maar klopt het dat dit speciale lampjes zijn en kan ik deze uitsluitend vijvers stealer vinden, of kan ik ook bij een andere winkel terecht??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Haha... was nog niet toegekomen aan bezoeje halfords of Brezan... maar afgelopen zaterdag mijn auto ff naar de Wintercheck gebracht (gratis)... bij ophalen kreeg ik te horen dat ze de kapotte lampjes ook allemaal vervangen hadden (stadslichten, achterlichten 2x) zonder kosten...

 

Gaan we dus vaker doen... wachten tot een checkdag... scheelt weer... haha

 

(niet dat het nou anders zo duur zou zijn... maar gewoon... gratis....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden