Ga naar inhoud
  • 0

vandaag mfd ingebouwd update foto's geplaatst


catch me

Vraag

Vandaag bij sabor5 ( Jeroen) geweest om eindelijk mn mfd in te laten bouwen. Jeroen en kees super bedankt voor het nette inbouwen van het systeem :D

Ze kunnen echt veel op het gebied van VW & Audi wat alle navigatie systemen betreft zowel al orgineel ingebouwd om te upgraden of het systeem te wijzigen of zoals in mijn geval het hele systeem inbouwen.

had in dit geval zelf de delen besteld voor de ombouw naar dubbeldin maar dit is zelfs door hun te regelen, ook navi cd's en andere dingen.

:mrgreen: bedankt heren en voor alle anderen club leden als jullie een goed inbouw adres zoeken contact sabor5 eens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
oke alleen geklikt. Ik doe meestal voor de stevigheid nog een ijzerdraadje door de oogjes rond de metalen beugel zodat de bovenkant echt vast zit.

Maar zo kan 't ook.

Mooi werk hoor!

 

Alle, is het niet beter dat er Ty-rap wordt gebruikt in plaats van een ijzerdraadje? Binnenkort wil ik ook mijn dubbel din gaan inbouwen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
oke alleen geklikt. Ik doe meestal voor de stevigheid nog een ijzerdraadje door de oogjes rond de metalen beugel zodat de bovenkant echt vast zit.

Maar zo kan 't ook.

Mooi werk hoor!

 

Alle, is het niet beter dat er Ty-rap wordt gebruikt in plaats van een ijzerdraadje? Binnenkort wil ik ook mijn dubbel din gaan inbouwen..

 

Ty-rap of ijzerdraad maakt niet uit. wat je maar voorhanden hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zit bij mij zonder en het geheel zit echt netjes en vast, geen draadjes nodig......... :mrgreen:

 

Aanstaande woensdag ga ik hopelijk aan de slag, ben van plan om comfort knipperlicht module en mijn carkit gelijk ook maar in te laten bouwen..

 

Hoeveel heb jij betaald om het in te laten bouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En yusyf, zit ie al ingebouwd?

 

Jawel, heb mijn auto vandaag opgehaald.. Ik heb wel geleerd dat afspraken maken met mijn landgenoten (afkomst) zeer moeilijk gaat..

 

Auto woensdag geleverd voor het inbouw van Defa alarm, Dubbeldin ombouw en Comfort knipperlicht.. Moest mijn auto achterlaten, waarbij hij mij vertelde dat ik volgende dag kon ophalen.. Nou ging ik donderdag verteld hij dat het nog niet klaar is en dat ik weer volgende dag moet langskomen.. Vrijdag weer hetzelfde verhaal.. Waarbij ik gelukkig vandaag kon ophalen !

 

Maar na regen komt zonneschijn.. Hij heeft het zeer netjes ingebouwd (foto's komen nog).. :mrgreen:

 

Aanstaande woensdag even olie verversen, remblokken en remschijven veranderen.. Vrijdag afspraak met Vagtechniek voor inleren van nieuwe klapsleutel, anti-carkjacking, selectieve deuropening en ramen bedienen met afstandsbediening activeren..(Drukke week)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden