Ga naar inhoud

Ron de Vries failliet


Fai

Aanbevolen berichten

Ron de Vries failliet

Door Redacteur West-Friesland Gepubliceerd op 26 juli 11, 16:59

Laatst bijgewerkt op 26 juli 11, 17:39

ZWAAG - Ron de Vries Elektronica BV op de Oude Veiling in Zwaag is failliet. Het bedrijf waar klanten audio- en videoapparatuur en navigatiesystemen konden laten inbouwen had volgens curator Martijn Helmstrijd te kampen met hoge vaste lasten.

 

De curator heeft vijf personeelsleden een ontslagbrief gestuurd. ,,Of die er allemaal fulltime werkten weet ik niet. Er kunnen ook oproepkrachten met een nul uur contract bij zitten’’, zegt Helmstrijd.

Wellicht komt er een doorstart. Er hebben zich enkele geïnteresseerden bij de curator gemeld. Het faillissement is door de twee ondernemers aangevraagd. Hoe hoog de schuldenlast is weet Helmstrijd niet precies. Er is onder meer een huurachterstand.

 

 

 

 

16 AUGUSTUS 2011

GROTE UITVERKOOP!!!

 

 

Vanaf dinsdag 16 augustus 2011

is er een grote uitverkoop bij ons in de showroom. Belachelijke lage prijzen voor vele top-producten waaronder merken als:

 

 

 

Audison, Focal, JL Audio, DLS, Pioneer, Kenwood, Kicker, CDT Audio en vele andere!!!

 

 

 

 

Kom langs voor de beste prijzen voor vele topproducten en koop dat buitenkansje

 

 

Zie link

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, heb al gebeld, tel nummer doet niet meer. Daarna advocaat gebeld, die zei dat het overgenomen was, maar ik hoor dat er mensen wel heengaan.

Ik woon in de achterhoek, dus een eind rijden. Mocht het over zijn, is het voor niets. Daarom ben ik benieuwd of er nog uitverkoop is en zoja, of die radio er nog is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ouwe koopjesjager ;-)

 

Die toko is faiilliet dus de deuren zijn gesloten en de hele boedel wordt ooit wel een keer verkocht maar eerst heeft die curator andere dingen te doen. Als ik het zo lees weet ie niet eens wat voor arbeidsovereenkomsten de medewerkers hebben en hoe hoog de schuldenlast is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden