Ga naar inhoud
  • 0

RNS 510 B of RNS 510 C voor mijn Passat uit 2008


navi16

Vraag

Ik wou een RNS 510 C laten inbouwen voor mijn passat maar nu hoorde ik dat er dan problemen ontstaan als je een C versie koopt, en de andere zeggen weer dat ik juist problemen zal krijgen met een B versie en dat er dan ook problemen met de gateway ontstaan.

 

Wie kan mij advies geven ???

 

Hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

B of C versie is volgens mij softwarematig, aangezien je B ook geupdate kan worden naar C.

 

De problemen met het leeglopen van de accu doordat de RNS 'aan' blijft staan zijn veelal het gevolg van een te oude versie van de CAN bus gateway. Ik dacht dat minimaal een E versie nodig is om dit te voorkomen. Nog nieuwere versies zijn H, L en Q.

 

Aangezien je auto uit 2008 komt, zul je waarschijnlijk al minimaal een E hebben. Dit is via VAGCom uit te lezen in kanaal 19.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb inmiddels RNS510 in mijn auto. Wat een apparaat !!!!! Ben erg blij me maar ik heb klein probleem. Weergaven van de radio en navigatie is van mijn dashboard verdwenen. Heb ik iets verkeerd gedaan of is dit normaal ???

RNS510 draait op deze software

 

imag0129k.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik haal de mijne volgende week op... Menno helpt mij met de montage/inleren en zullen gelijk even posten wat we aanpassen om hem werkend te krijgen.

 

Het is een geupdate "b" versie en nu "c"..... firmware 2730... (bestaat dat?) hoe en wat verder weet ik dus nog niet, maar dat komt volgende week wel.

 

Experimenteren met software eindigt bij mij altijd in een "blauw" scherm... dus daar begin ik maar eens niet aan. Moet binnenkort wel naar Guyke en kachel dan misschien wel door naar Dreke... kijken hoe het met hem is :wink:.

 

Naja, we zullen zien... voorlopig genoeg geld uitgegeven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden