Ga naar inhoud

info over Golf V...


Fopperr

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij wil een golf V 1.9tdi uit 2007 aanschaffen. De golf heeft 110k gereden en is een Orange uitvoering (volgens mij zelfde als de Goal in DE).

 

http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/4 ... ind=6&fs=1

 

De auto is netjes en rijdt verder goed, zegt hij. De auto heeft NAP (Particulier, kan dat?) en hij wil de auto eigenlijk bij een vw dealer laten keuren/controlleren op evt. problemen.

 

Hij heeft de auto gezien in Uden en daar ook langs de dealer gaan. Zit daar een goede dealer in de buurt die een eerlijk antwoord kan geven en die ook goed genoeg is om daar een uitspraak over te geven?

 

Kenteken van de auto: 15-tj-sf.

 

De reden dat auto wordt verkocht is dat de huidige eigenaar last heeft van zijn rug en terug wil naar een Mercedes, de auto is daarom ook maar 4 maand in eigendom van deze persoon geweest... Dit kan natuurlijk ook een smoes zijn omdat hij van de auto af moet...

 

Graag jullie advies/idee/opmerking/suggesties...

 

thanks vast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij hegeman had ik mijn vorige passat laten afleveren en nare ervaringen met de verkoop daar, ik ben er daarom nooit meer terug geweest (over de technische kant kan ik dus niks zeggen). Van den Udenhout ken ik goed, grote VW dealer, niet erg flexibel, maar de werkplaats is zeker in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat NAP logo op Marktplaats geeft gewoon aan dat de ingevulde KM-stand verklaarbaar is aan de hand van de gegevens van het ingevulde Kenteken. Marktplaats heeft een koppeling met NAP. Als je dat logo niet ziet en er zijn wel kenteken en km-stand ingevuld, is er iets onlogisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem dat verteld.... maar ook even nagevraagd welke motorcode, BXE schijnt probleemloos te zijn, in principe dan...

 

Volgens mij heeft hij wel een goede koop gedaan hoor, auto loopt mooi rustig en geen rare dingen gezien.

 

Ben hem aan t overhalen voor vwpassat.nl, om er toch maar een beetje bij te horen... en natuurlijk voor de fantastische ideëen!

 

Hij denk aan een audio-install + radio, chip... en dan zien we verder. Zijn broer is lid/organisator van VW fanatics die de meeting op Braamt organseert, dus dat zal wel loslopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden