Ga naar inhoud

Boordcomputer en radio van Frans naar Engels veranderen.. .


PassatboyBelgie

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb vandaag een Passat gezien en heb er een testrit mee gedaan en ben er echt heel tevreden van alleen 1 ding stoort mij(en weerhoudt mij)van hem te kopen en dat is.. dat alles in de auto in het Frans staat... .

 

Heel irritant want ik kan geen Frans en moet die taal ook niet echt dus ik zou het graag naar Engels willen laten veranderen.

 

Ik ben van België en zou graag willen vragen wie dat voor mij zou kunnen doen eventueel en wat de kosten ervan zijn?

 

Als het te doen is en de kosten zijn niet hoog dan wil ik hem wel kopen anders niet.

 

Ps:zijn er minpunten aan een Passat van 2008 1.9Tdi waar ik op moet letten voor dat ik hem koop?

 

Dank u allemaal, :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

van waar in belgie zijt ge

er zijn geen noemenswaardige minpunten aan een 1.9 tdi passat van 2008

daar zijn namelijk al de kinderziektes al uit ,

kijk of er geen lampjes blijven branden in het dashboard , van eventuele fouten in motor of electronica

en als er een prul niet juist is dan kunnen we dat wel allemaal maken

 

taal is te verzetten via vagcom naar duits , engels weet ik nie , vermoed dat da ook gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

van waar in belgie zijt ge

er zijn geen noemenswaardige minpunten aan een 1.9 tdi passat van 2008

daar zijn namelijk al de kinderziektes al uit ,

kijk of er geen lampjes blijven branden in het dashboard , van eventuele fouten in motor of electronica

en als er een prul niet juist is dan kunnen we dat wel allemaal maken

 

taal is te verzetten via vagcom naar duits , engels weet ik nie , vermoed dat da ook gaat

 

Ik ben uit de buurten van Leopoldsburg(Limburg).

 

Ik heb enorm veel gelezen dat heel veel mensen problemen hebben met verstuivers enzo.. en dat dat serieuze kosten zijn enzo maar dat is allemaal onder bouwjaar 2007 ofwat?

 

Want ik weet niet meer goed of die van 2008 of 2007 was.. zeker niet ouder.Had drie auto's tegelijk getest daarmee.. .

 

Ps:hoeveel kost dat om de taal te laten veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je auto beschikt over een multifunctioneel stuur of niet. Als ik je verhaal zo lees dan denk ik van niet. Dan moet je bladzijde 17 van de handleiding lezen. M.b.v. de ruitenwisserhendel kun je door het menu heen lopen van je MFA. :wink:

 

Ik denk het ook niet dat die over een multifunctioneel stuur beschikt maar ben niet zeker.. ,zoals ik al gezegd heb ik heb de auto nog niet gekocht dus hij staat niet bij mij.

 

Gisteren heb ik er even ingezeten en een testrit gemaakt en heb er eig niet op gelet op of hij een multifunctioneel stuur heeft of niet en van die dingen.. .

 

Ben van plan hem te kopen.. .

 

Het is een 2008 model met 110 000KM,2.0TDI.. :het schijnt dat meeste kinderziektes bij modellen vanaf 2008 al weggewerkt zijn gelijk verstuiverproblemen(heel dure grap!) enzo bij zijn voorgangers van rond de bouwjaar 2006?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden