Ga naar inhoud
  • 0

help vermogen valt weg!


Edwinvz

Vraag

Hallo iedereen,

 

Sinds kort heb ik eindelijk een eigen appartement! Yes!

Maar sinds kort ook een probleem met het vermogen van m'n passie:( das kut...

 

Als ik rij kan m'n vermogen ineens wegvallen.. Dit kan komen na een tijdje rijde, door een bocht rijde en gas geven, even uitzetten een paar minute later weer aan en dan is het vermogensprobleem er weer...

Ik word er dus niet blij van dat dit gebeurt, ik heb dit ook op de snelweg gehad viel ie terug op 100km/h (cruise houd m niet op 120) dan heeft ie met behulp van het gaspedaal wel moeite om terug te klimmen naar de 120.

 

Ik dacht eerst dat ie op noodloop draaide dan, maar.. Even later kan ie t vermogen ook zo weer oppakken.

Soms werkt het ook om de auto weer volledig uit te schakelen en opnieuw starten en hij doet het weer..

 

Is er misschien iemand in lelystad (of omstreken waar ik heen durf te rijde) die me passie kan uitlezen?

Misschien dat het weer de luchtmassa meter is na 2jr?

 

Hopelijk is het niet een al te groot probleem, want nu ik me appartement heb gaat daar ook erg veel geld in zitten

 

Ik zou hartstikke blij zijn als iemand mij misschien wat meer kan vertellen of kan helpen met dit probleem (in overleg kan het ook tegen een vergoeding, maar dan zou ik even naar de financiele mogelijkheden moeten kijken)

 

Verder wil ik er alles aan doen om deze auto te kunnen houden, deze is namelijk van m'n vader geweest en heeft erg veel emotionele betekenis.

 

Als er iemand is die me met dit probleem kan helpen hoor ik het graag!

Groet,

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Oke dank je voor je reactie!

Kan het erg veel schade aanrichten als ik hier nog eventjes mee doorrij? (Buiten het feit om dat het erg irritant is)

Weet je ongeveer wat zoiets kost om te laten maken?

Of dat er misschien iemand op het forum is die dit zou kunnen/willen?

 

Groetjes,

Edwin

 

P.s. Ik zou nog een foto insturen van de ruitevloeistof pomp omdat ik die zelf vervangen had, is het mogelijk dat ik die per mail naar iemand stuur?

Ik kan namelijk alleen met m'n blackberry online.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

je mag altijd bij mij langskomen, lelystad-vorden is nu ook weer niet een wereldreis..

 

Tevens is het ook redelijk goed zelf te doen.. ik zou alleen wel ff met vagcom checken of het idd de N75 is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb onlangs de auto uit laten lezen en gaf 1 melding en dat was 00575 niet de specifieke code voor de N75. Verder kwamen we er achter dat een vacuüm slangetje een beetje porreus was.

Is het nu verstandig om alleen dat slangetje te vervangen om te kijken of dit de boosdoener is? Of ook direct de N75 vervangen? (Best bestelbaar in Duitsland denk ik?)

 

Groetjes,

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de N75 is niet zo duur, die zou ik gewoon bij de dealer of de automaterialenzaak bestellen evenals wat lengte slang.

Kijk ook even of de ronde vacuumopslagbol nog wel heel is, af en toe breekt er wel eens het tuitje vanaf,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb bij de dealer gevraagd wat het kostte ze zeide me dat het om 135 ging in Duitsland heb ik deze gezien voor 45-50

Die jonge waar ik was zette een pompje op een aansluiting van het slangetje en vertelde dat alles er verder wel OK uit zag. Zal hem even vragen of hij dat ook had gecontroleerd.

Dus dan word het maar de N75 bestellen en wat slangetjes.

 

Groetjes,

Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden