Ga naar inhoud

Goed en betaalbaar adres voor onderhoud omg. Nijmegen


Coolname

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Kan iemand mij misschien een tip geven voor een goede en betaalbare garage voor onderhoud aan mijn Passat 3C ? Bij de dealer gooi ik iedere keer zo'n enorme zak geld leeg en over de kwaliteit zijn ook wel meer dingen te zeggen.

Het liefst heb ik een adresje in de buurt van Nijmegen of Arnhem, maar als het niet anders kan wil ik evt. ook wel wat verder rijden, vooral als er iets van een leenauto te regelen valt....

 

Bij voorbaat dank voor evt. tips.

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thunderflash: dank voor je reactie. Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht en klinkt inderdaad ok.........maar mijn Duits is dusdanig slecht dat dit vanwege mijn eigen tekortkoming hierin niet so geweldig gaat zijn voor mij specifiek ben ik bang.

 

3errors: ook dank. Ik heb net op hun website gekeken en ze zien er inderdaad uit als een bedrijf met verstand van zaken. Zijn ze echt ook goedkoper dan een vag (want zoals ze adverteren lijkt dat ondertussen niet meer, maar misschien heb ik het mis).

 

Verder: nog andere ideeën iemand?

 

thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou zeggen vergelijk de prijzen met die van de dealer.

Zelfs ik rij af en toe vanuit Hengelo naar Nuenen :wink: , niet alleen voor de prijzen, maar ook voor de gezelligheid, vakkennis van Martin, Timo en Lucas. Je staat er bij en kan gewoon zien wat ze doen en vragen stellen. Zeker Martin (mechanische deel) en Lucas (elektronische deel) zijn helemaal VAG-idioot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thunderflash: dank voor je reactie. Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht en klinkt inderdaad ok.........maar mijn Duits is dusdanig slecht dat dit vanwege mijn eigen tekortkoming hierin niet so geweldig gaat zijn voor mij specifiek ben ik bang.

 

thanks!

 

Stuur een dealer net over de grens een email wat je door de google vertaler hebt gehaald. Neem in je email de kilometerstand, bouwjaar en type motor (diesel/benzine) van je auto op en je chassisnr. Geheid dat je antwoord terug krijgt me een verwachte prijs.

Niet bang zijn, gewoon doen. Je zult merken dat je niet de eerste Nederlander bent die bij een Duitse dealer zijn onderhoud laat doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is moeilijk om een goeie te vinden heb ik zelf ook al gemerkt. Is een dealer over de grens zoveel goedkoper? VAG-Techniek in Nuenen heb ik zelf niet zo een goede ervaring mee. Heb hier ook al meer mindere verhalen van gehoord maar er zullen vast ook een hoop goede verhalen bij zitten. Ze zijn er in ieder geval wel vriendelijk ;)

 

Als je afstand gaat overwegen kun je ook naar JB Autoservice kijken die hier op het forum reclame maakt. Hier heb ik veel goeie dingen over gehoord en vooral ook gelezen op dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden