Ga naar inhoud
  • 0

montage trekhaak passat 3C sedan


trekhaak

Vraag

Hallo,

 

Ik heb zelf een trekhaak onder mijn Passat 3C 2005 gemonteerd. Ik vond de meegeleverde montagehandleidingen van vooral trekhaak maar ook kabel op z'n zachtst gezegd maar matig. Het heeft heel veel verloren tijd gekost met puzzelen en op internet zoeken, maar er is maar weinig nuttigs te vinden als je een trekhaak wil monteren, dit forum is een van de weinige.

Tijdens de klus heb ik een aantal foto's gemaakt en na de klus heb ik opgeschreven wat ik heb gedaan.

Ik hoop dat anderen er wat aan hebben.

 

Groeten,

 

Aad

Montage trekhaak op een Passat 3C-v0.3 web.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nette beschrijving!

 

Ik had het ook dat mijn kentekenplaat verlichting het niet meer deed. Heb je toevallig ook je stekker (werking) gecontroleerd zonder de bumper? Mogelijk is de kentekenplaat verlichting daardoor afgesloten (lampcontrole canbus). Als je vervolgens je contact uitzet en een minuut (ofzo) wacht doet hij het weer. Dit was bij mij in ieder geval aan de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dieselgriezel,

 

Het was echt een slecht contact. Ik meet dat door een paar glaskopspelden door de isolatie van de draden te prikken. Achter de stekker mat ik dan zoiets als 3 ohm weerstand (= de lampjes) en aan de andere kant van de stekker was het meer dan 400 ohm, dus de stekker lag open. Zodra ik de stekker had schoongekrabd, verdween de melding op het dashboard enkele seconden na het starten.

 

groeten,

 

Aad

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden