Ga naar inhoud
  • 0

abs probleem


VW-Nick

Vraag

hallo sinds kort geeft mijn auto een abs storing aan en dan brand het lampje van de abs en een lampje met een uitroepteken. ik heb de auto geprobeert uit te lezen maar kom niet in de abs computer.

is dan de computer stuk of kan het ook ergens anders aan liggen.

 

als de computer wel stuk is weet iemand een adres waar ik t.z.t. een nieuwe of een tweedehandse computer kan kopen.

 

graag hoor ik hier meer van.

 

ps. ik heb voor een half jaar terug ook mijn aandrijf assen vervangen aan de voorkant en ik heb gehoord dat daar ook een ring aan zit die niet goed kan zitten en dat hij daardoor een melding aangeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Als je je rempedaal indrukt dan druk je deze schakelaar in. Dus even daarachter kijken, stekkertje loshalen en dan kan je de schakelaar er heel makkelijk uit krijgen. Nieuwe erop en probleem is opgelost. Bij mij deden de remlichten het trouwens ook niet als de storingslampjes branden. Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

bij mij deden remlichten het eerst nog wel later toen blijkbaar schakelaar helemaal kapot was deden de remlichten het niet meer.

Wanneer gaan de storingslampjes bij jou branden dan? Bij mij zodra ik ging remmen gingen ze branden. Koop nu maar gewoon een nieuwe, ik weet 100% zeker dat dit het is. Heb precies dezelfde storing gehad, dus het kan toch niet anders... artnr: 3bo 945 511a

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden