Ga naar inhoud
  • 0

rns 510


whitewolf

Vraag

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Op MAP drukken en je ziet je GPSkaart

Als je de kaartversie bedoel en wil weten dan druk je op SETUP z'n 5sec dan kom je in je verborgen menu.(testmode)

Als je na 5sec niet in je verborgen menu (testmode) komt dan is deze nog niet geunlockt en dat is enkel via Vag-Com te doen (niet door garage laten doen)

Laatste versie is V7.1 kaarten meestal zit er nog een V6 in affabriek modellen 2011

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Op MAP drukken en je ziet je GPSkaart

Als je de kaartversie bedoel en wil weten dan druk je op SETUP z'n 5sec dan kom je in je verborgen menu.(testmode)

Als je na 5sec niet in je verborgen menu (testmode) komt dan is deze nog niet geunlockt en dat is enkel via Vag-Com te doen (niet door garage laten doen)

Laatste versie is V7.1 kaarten meestal zit er nog een V6 in affabriek modellen 2011

 

 

ik heb je filmpje bekeken en inderdaat is mijne niet geunlockt.maar als ik geen oostblok landen kan ingeven zoals bulgarijen

ga ik ervan uit dat er geen oosteuropa op zit maar wat dan wel

 

westeuropa?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dan moet je deze nog unlocken met vag-com (niet via garage ) iemand zoeken in je geburen die z'n kabel heeft.

Oost-Europa is een apparte dvd beiden kunnen niet op het systeem geinstalleerd worden.

Kunnen wel samen werken -West op HDD geinstalleerd en Oost DVD insteken-

 

RNS 510, instellen van diagnose-menu / secret menu:

 

Ga naar [37 - Navigatie], dan naar [Adaptation - 10], dan naar kanaal 50, verander daar de '0' in een '1'.

Daarna de RNS wel resetten door gelijktijdig TONE + SETUP + EJECT te duwen

 

 

 

West Europa:

 

Andorra, Begie, Denemarken, Duitsland, Engeland,

Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije,

Ierland, Itale;, Liechtenstein, Luxenburg, Monaco,

Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, S an

Marino, Slowakije, Spanje, Tschechie, Vaticaanstad,

Zwitserland, Zweden.

 

Oost Europa:

 

Albania, Austria, Belarus, Bosnia Herzegovina, Bulgaria, Croatia,

Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, Germany, Greece,

Hungary, Italy (incl San Marino, Vatican city), Latvia, Lithuania,

Macedonia, Moldova, Norway, Poland, Romania, Russian

Federation, Serbia + Montenegro, Slovak Republic, Slovenia,

Sweden, Switzerland (incl Liechtenstein), Turkey, Ukraine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

V7.1 is nog niet officieel op de markt (beta)... werk (nog) niet met de gangbare firmware.... Wat betreft kaarten is deze identiek aan de 7.0 die wel officieel op de markt is.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hoi, inderdaad west europa op hdd en ondertussen oost europa aangeschafd op dvd.

maar als ik wil navigeren naar een oostblok land,dan berekent de toestel mijn aantal kilometers maar navigeert niet ik zie

dus geen route.hulp aub ga binnenkort op vakantie en wil graag mijn toestel gebruiken

 

 

 

alvast bedankt

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Jemoet ergens een punt in het overlappend gedeelte zoeken, waar je naartoe kan om te starten.... Duitsland staat ook al op DVD oost.... dus als je de weg weet tot aan de grens...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Begrijp ik nu goed dat je bij de RNS510 slechts de kaart van West Europa "krijgt" en dat je Oost Europa er bij moet kopen?

 

Is dat bij de RNS315 ook zo?

 

Er wordt ook geadviseerd om aanpassingen m.b.v. VAG-com niet door de dealer te laten doen; wat is daar de reden van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Begrijp ik nu goed dat je bij de RNS510 slechts de kaart van West Europa "krijgt" en dat je Oost Europa er bij moet kopen?

 

Is dat bij de RNS315 ook zo?

 

Er wordt ook geadviseerd om aanpassingen m.b.v. VAG-com niet door de dealer te laten doen; wat is daar de reden van?

 

 

dat weet ik niet ik heb mijne 2 de hands gekocht was west europa bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden