Ga naar inhoud

Hulp bij project training


markioVR5

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Voor mijn werk / cursus zou ik graag wat vragen willen stellen, dus bij deze 8-)

 

Graag zou ik van jullie vernemen wanneer afstand geen rol speelt om welke reden jullie over zouden stappen naar een andere dealer. (Het gaat hier om het verkooptechnische aspect, dus bij de aanschaf van een nieuwe auto)

bv. Aanschafprijs, Onderhoudskosten, Service, Klantvriendelijkheid etc.

 

Ook zou ik graag willen weten wat voor een acties jullie leuk / interessant vinden ?!

 

Reactie mag uiteraard ook via PM of mail : markvandis@gmail.com

 

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het KVA verkoopmethodiektraject is bij gelijke producten niet van toepassing, dus dan zijn gunnen & de prijs doorslaggevend...Zo simpel is verkopen. De consument anno nu snapt dondersgoed dat iedere (gratis) actie uiteindelijk toch ook terugverdiend moet worden...Ik persoonlijk betaal liever wat meer voor snelle levering en service (after sales), maar ook hier is de garantie identiek...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor goede (klantvriendelijke/meedenkende) service zou ik graag wat verder rijden, ik ben bij diverse dealers geweest maar heb nog steeds het gevoel dat je niet echt als klant (mens) behandeld wordt maar meer als nummer van wie zo snel mogelijk veel geld uit de knip moet worden gehaald. Ook bij de aanschaf vorig jaar liepen de verkopers niet echt hard om een wagen van 40 K te slijten. Maar ja je gaat niet tientallen dealers af om uit vinden waar je de beste service krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mark, stel wat heldere vragen en je krijgt antwoorden waar je iets mee kunt. Bijvoorbeeld:

Wat verwacht je van de autoverkoper, voordat je de reis gaat ondernemen?

Is het dealerschap een garantie voor eerlijkheid?

Kan een onafhankelijke garage dezelfde of betere service bieden dan de dealer? (Ik ken een vijftal garages in de regio die dat meer dan waar maken)

Kan de dealer je behalve de prijs aan het einde van het lijstje je meer vertellen (bijvoorbeeld besparingen bij aanschaf door latere montage, onderhoudskosten enz.?

En zo zijn er vast meer prikkelende vragen te bedenken.

 

Groet van Bert aka hutspot, in het werk onderzoeker in een heel ander gebied

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden