Ga naar inhoud
  • 0

mijn bumper werkt in de zon???


passat2010

Vraag

ik heb eind vorig jaar schade gehad nieuwe bumper gemonteerd en gespoten nu heeft hij van het weekend voor het eerst zon gezien en trekt hij helemaal krom :( met als gevolg allemaal lelijke naden als de zon weg is gaat hij wel weer terug.

de leverancier wil me wel een nieuwe bumper geven maar de 200 euro voor het spuiten moet ik zelf maar ophoesten :(

en dat terwijl hij een niet deugdelijk product leverd

 

wat moet ik hiermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Als het binnen het jaar is dan is die verplicht zijn garantie termijn aan te houden , en jouw een goede bumper te leveren zonder gebreken ..

ze zeiden idd eerst je hebt maar 14 dagen dagen garantie na dat ik gezegd had dat je wettelijk een jaar garantie hebt.

zei hij ik zal je matsen je krijgt een nieuwe bumper maar de spuit kosten zijn voor jezelf waar ik het niet mee eens ben.

ik heb de rechtbijstand gebelt en zij zeiden hij moet ook de gevolg schade vergoeden of een andere voor mij kosteloze oplossing vinden.

ik wil niet meer dezelfde bumper nu is er de volgende oplossong hij gaat voor mij op zoek naar een gebruikt originele bumper in de juiste kleur.

als ik meer weet laat ik heb weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nee ik heb de bumper erggens gekocht en laten spuiten bij een kennis.dat naamt niet weg dat hij die kosten gewoon moet vergoeden.

maar goed het is een imitatie bumper en als hij een nette gebruikte 3b of 3bg bumper kan vinden in de goede kleur.vind ik dat oke

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden