Ga naar inhoud
  • 0

schokbrekers 3bg


edje

Vraag

Hallo,

 

Ik zit met het volgende; passat schommelt en is erg wind gevoelig. Nu denk ik dat mijn schokbrekers aan het verslijten zijn dus zou er graag andere onder steken. Ik hoor veel goeie verhalen over de vaste set van kw, of zouden de originele sportline pompen beter zijn.

Passat mag trouwens niet veel lager worden als nu, i.v.m. het rijden op de bouw. Iemand enige ervaring met het bovenstaande. Wat zou een verstandige keuze zijn voor de passat ?

 

Ik hoor graag jullie mening hier over.

 

Gr Edje

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
@ edje: ik denk inderdaad dat je schokdempers aan het verslijten zijn... dat doen ze namelijk altijd ;) (tenminste, wanneer je ermee rijd dan)

 

auto is bij de garage geweest en de monteur vond het nog wel kunnen, ik ben er in ieder geval al flauw van dus er komen andere onder. Passat heeft er ook al 240000 km mee gedaan dus zo raar is dat niet. Alleen wat ga je er onder steken weer de originele ? of een setje van Kw. Hij mag van mij wel iets sportiever, alleen niet veel lager i.v.m. mijn werk. En wat zou het kwa kosten schelen de originele of de vaste set van kw.

 

Ik hoor het graag.

 

Gr EdjeTdi :book:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Officieel is een sport onderstel van VW -25 rond om. Je zou dus nog 1cm zakken. In praktijk zakt het VW onderstel nog na en heeft deze een verlaging van ca 4,5 a 5 cm

Mijn verlaging gaat al ruim 2 ton mee en voelt nog steeds stevig aan en is niet verder gezakt.

post-2559-1423825684,2056_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
@ edje: ik denk inderdaad dat je schokdempers aan het verslijten zijn... dat doen ze namelijk altijd ;) (tenminste, wanneer je ermee rijd dan)

 

auto is bij de garage geweest en de monteur vond het nog wel kunnen, ik ben er in ieder geval al flauw van dus er komen andere onder. Passat heeft er ook al 240000 km mee gedaan dus zo raar is dat niet. Alleen wat ga je er onder steken weer de originele ? of een setje van Kw. Hij mag van mij wel iets sportiever, alleen niet veel lager i.v.m. mijn werk. En wat zou het kwa kosten schelen de originele of de vaste set van kw.

 

Ik hoor het graag.

 

Gr EdjeTdi :book:

 

 

hier zijn de Prijzen voor je :mrgreen:

 

voor de 3B0 513 031 p achter sportschokdemper kost 118,88 Per stuk

 

en voor de 3B0 413 031 R Voor sportschokdemper kost 132,24 Per stuk

 

maar ik heb je motercode niet?

en voor de KW suspension 30/30mmveren en vaste sportschokdemper Set 528,36 EUR inc btw

en voor de KW schroefsets variant 1 niet RVS 40-75 / 40/75mm 849,01 EUR inc btw

 

Groetjes FAi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Moet zeggen is de moeite wel waard van het wachten. Super service en je kunt rustig tijdens montage meekijken wat er gebeurd.

Heb voor mijn distributie riem ook een afspraak bij hem gemaakt en moest helaas ook ca 4~5 weken wachten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Moet zeggen is de moeite wel waard van het wachten. Super service en je kunt rustig tijdens montage meekijken wat er gebeurd.

Heb voor mijn distributie riem ook een afspraak bij hem gemaakt en moest helaas ook ca 4~5 weken wachten....

 

En gebak meenemen daar zijn ze ook gek op.

Ben er al eens geweest zie jeFoto-AVKYR7BQ.jpg

Bedankt voor de reacties.

 

Gr Edje

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden