Ga naar inhoud
  • 0

Tuning en verlagen


Gast Anonymous

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo...

 

Zover ik weet het Stylen.. heeft er niks mee te maken of je een caravan trekt of niet.. Alleen het verlagen denk ik toch dat bij het gewicht van de caravan toch het een en ander gaat zakken op de achterbanden en voorall als het verlaagt is maar dat zou ook geen probleem zijn want ik heb zat verlaagde auto's gezien die een caravan achter zich hadden. Alleen zou ik op de achterveringen Rubbereblokjes tussen zetten ter voorkoming van doorzakking..

 

 

groeten ChromPassat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je je auto goed verlaagd, dwz met schokdempers en veren dan zul je zowieso geen problemen moeten ondervinden, je krijgt namelijk door het verlagen een betere wegligging wat dus ook ten goed komt aan het rijden met een caravan. Je zult waarschijnlijk ook minder last hebben van deinen omdat je veerwegen korter zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Hallo...

 

Zover ik weet het Stylen.. heeft er niks mee te maken of je een caravan trekt of niet.. Alleen het verlagen denk ik toch dat bij het gewicht van de caravan toch het een en ander gaat zakken op de achterbanden en voorall als het verlaagt is maar dat zou ook geen probleem zijn want ik heb zat verlaagde auto's gezien die een caravan achter zich hadden. Alleen zou ik op de achterveringen Rubbereblokjes tussen zetten ter voorkoming van doorzakking..

 

 

groeten ChromPassat..

 

Ik zou die rubberblokjes weglaten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden