Eind januari 2011 heeft de VW dealer de distributieketting van mijn passaat variant 2.3 V5 vervangen. Nu reed ik afgelopen zondag op de groteweg en tot mijn schik zag ik alle toeten en bellen op mijn deskboard dat ik moest stoppen. Onder mijn motorkap gekeken en zag dat mijn v-snaar volledig kapot was. Later hoorde ik van een monteur dat er ook een spanningsspool (ik weet niet precies de naam) af was gebroken. Mijn vraag is kan ik de garage verantwoordelijk stellen voor deze schade. Moeten ze de v-snaar demonteren als ze de distributieketting vervangen of heeft dit niets te maken met deze reparatie. De garage vertelde mij dat de v-snaar gewoon aan de motor blijft en dat ze daar niet aangekomen zijn. Dus dat hun niets te verwijten is.
Vraag
tanisha
Eind januari 2011 heeft de VW dealer de distributieketting van mijn passaat variant 2.3 V5 vervangen. Nu reed ik afgelopen zondag op de groteweg en tot mijn schik zag ik alle toeten en bellen op mijn deskboard dat ik moest stoppen. Onder mijn motorkap gekeken en zag dat mijn v-snaar volledig kapot was. Later hoorde ik van een monteur dat er ook een spanningsspool (ik weet niet precies de naam) af was gebroken. Mijn vraag is kan ik de garage verantwoordelijk stellen voor deze schade. Moeten ze de v-snaar demonteren als ze de distributieketting vervangen of heeft dit niets te maken met deze reparatie. De garage vertelde mij dat de v-snaar gewoon aan de motor blijft en dat ze daar niet aangekomen zijn. Dus dat hun niets te verwijten is.
Jos
Link naar reactie
Delen op andere sites
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten